15.08.2013

VINN EN PERSONLIG ALMANAKK!

Nytt skoleår - nye muligheter.
Jeg fikk spørsmål fra Personlig Almanakk om jeg ville dele ut en slik til en av dere og takket selvfølgelig ja! Det er alltid så koselig å gi noe tilbake til dere, og dette er et produkt som passer uansett hvor man er i livet.
Jeg har hatt slike siden 2011 og jeg bruker den hver dag. Her noterer jeg avtaler, gjøremål, arbeidstider fører budgett på de blanke sidene bak, og har full oversikt over hverdagen langt fram i tid.

Du kan i veldig stor grad gjøre disse så personlig du vil, med bilder, legge inn fødselsdager via Facebook, farger og tema og egne rubrikker for trening, barnehage, prøver eller eksamener. 
Man kan også bestemme hvilken måned man vil almanakken skal starte på.
I årets utgave laget jeg en bildecollage som jeg lastet opp som forside slik at jeg har familien med meg til enhver tid. 

Det er superlett å forme sin egen almanakk, og dette kan man gjøre lenge før man bestiller den også, da man kan  lagre sitt utkast. Jeg brukte en del tid på min siste og har absolutt igjen for det.

En sniktitt på editoren på Personligalmanakk:


FOR Å DELTA:
Lik Personlig almanakkfacebook og du er med i trekningen

De er også på Instagram der du kan finne inspirasjon til å lage din egen. 
@personligalmanakk

Husk å legg igjen mailadresse i dette innlegget- og lykke til
Jeg trekker en vinner om en uke
post signature

74 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Såklart med! regne med at æ kjøpe den jo uansett, med hadd jo vært arti å fått den gratis! :) regne med du har mail/facebook te å kontakt mæ om æ skull vær så heldig å vinn :D

    SvarSlett
  3. Jeg er med!

    mariann_raugstad@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hilde Kristin15/8/13 10:52

    Er med! hilde_1995@hotmail.com :)

    SvarSlett
  5. Jeg er med :)
    lotta (dot) thoresen (at) gmail (dot) com :)

    SvarSlett
  6. Jeg er med også :)
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  7. Jeg er med jeg også :)
    camilla.henriksen(at)yahoo.no

    SvarSlett
  8. Hei

    liker siden , så jeg er med :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Melder meg på, og prøver lykken:)
    Hilsen
    Silje
    ejlis25@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Gjett om jeg ønsker meg en slik en, begynner skolen nå så denne hadde bare passet midt i blinken!! :)
    Så jeg er med :)

    ida_mabb16@hotmail.no

    SvarSlett
  11. Jeg er selvsagt med :) Denne er jo genial!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Hodet mitt trenger en sånn :-)

    SvarSlett
  13. Digger disse! har brukt dem i mange år, delte akkurat ut en på bloggen selv så jeg skal ikke melde meg på her, noen andre heldige skal få muligheten :D

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Har en konkurranse gående på bloggen der du kan vinne gavekort fra zalando.no, bli gjerne med :)

    SvarSlett
  14. Liker på FB! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jaaaaa:) åh, så fin premie - dette har jeg tenkt så alt for ofte at jeg ønsker meg og trenger - hadde vært fint å samle på papir det hjernen ikke klarer å huske! Det er stor overgang fra å være hjemmeværende husmor i 4 år til å jobbe 110% - og samtidig ta vare på familien, hjemmet og venner <3
    veronica n - frkmuffin (a) hotmail.no

    SvarSlett
  16. Jeg elsker disse! Jeg har hatt de i fire år på rad, bortsett fra i år da jeg fikk en annen en i gave. Og da hadde jeg ikke samvittighet til å kjøpe ny. MEN, jeg vil i allefall delta i denne så jeg kan ha en til neste år!! :)

    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Ja, en sånn hadde jeg virkelig trengt :) mona_hamnes@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en sånn, så jeg er med :)

    camillabgrung@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne gjerne vinne den :)

    Martinsen_c78@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg er med :)
    askarg122@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er med :-)

    Anita-lotveit@hotmail.com

    SvarSlett
  22. orug81@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med:-)
    margrethe1123@gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  25. Taisa.98@hotmail.com :) jeg er med

    SvarSlett
  26. Elsker disse! likt de for flere måneder siden ;D tvi tvi til meg:)

    janne_1988@hotmail.com

    janne ;)

    SvarSlett
  27. Jeg er med! dr.lailadidriksen@gmail.com

    SvarSlett
  28. Disse var kjempefine! Lykke til, til alle! :)

    SvarSlett
  29. glemte eposten, :) thea_hove@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg er med :D
    liker på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  32. jeg er med :-)
    annbj0rg.hh@live.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med!
    Emibjo@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med!
    Emibjo@gmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg er med! :)
    siljestrom@hotmail.com

    SvarSlett
  36. ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååå, jeg syns de er så utrulig flotte! DIGGER;)))))))))))))
    Håper jeg får denne æren av å vinne :)))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hei, for en flott give away - jeg er med :)
    Å liker på fb. Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med :)
    hanna_lw(a)hotmailcom

    SvarSlett
  39. Jeg liker på FB!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  40. Gjort begge dele. Kjempeflott blogg og giveaway. Beste ønsker fra Andrea.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Har veldig lyst på en ny almanakk nå ja :D
    Har følgt de lenge på facebook, men har desverre ikke instagram...
    Ha en flott helg! :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  42. Nora Marie17/8/13 21:41

    Har ønsket meg en personlig almanakk alt for lenge uten å gjøre noe med det, så hadde vært supergøy å vinne en!
    nora.marie.lia@outlook.com

    SvarSlett
  43. Jeg henger meg på og prøver lykken :)
    Jeg har likt Personlig Almanakk lenge på Facebook.
    Å jeg følger dem via Instagram :)
    De er bare så utrolig tøffe, å det at ingen blir like, er jo det beste. :)

    krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.
    Ha en kjempe fin helg og sommer videre.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hanne Andresen18/8/13 00:18

    Jeg har likt på facebook, og følger på instagram :)

    Hannesofie@live.no

    SvarSlett
  45. jeg er med! :)
    julianne_ss96@live.no

    SvarSlett
  46. Jeg er med! Hanna alfa drommeland punktum com

    SvarSlett
  47. Jeg følger de;) ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  48. Hei!
    Jeg blir med. Liker dem på Facebook.
    Klem :)

    behd(at)hotmail.no

    SvarSlett
  49. Amanda Håland18/8/13 12:19

    Jeg er med! ;)

    amandalouisee@hotmail.no

    SvarSlett
  50. Blir veldig gjerne med på den herlige konkurransen din ! :)
    Har gjort alt, pluss delt på facebook :)

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg er med:)
    marianne.hannevig@gmail.com

    SvarSlett
  52. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Liker på facebook.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  53. Så gøy, jeg er med!

    stine_sl@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Gjort begge!
    Marte.andersen97@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Deltar gjerne. :) Liker siden på FB allerede.

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  56. jeg er med :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Jeg er med :) likt siden lenge på face :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Hei, hei! :D

    Jeg vil gjerne delta! Følger både på Facebook og Instagram allerede.

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  59. Jeg er med :)

    Hilsen meg
    silje.e.larsen@hotmail.com

    SvarSlett
  60. jeg er med :) hadde vært veldig kjekt :)

    emma lysen

    eopsahl@hotmail.com

    SvarSlett
  61. kristine.hansen83@gmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg er med :)
    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  63. Æ e me!
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  64. student håpar på vinnerlykko;)
    europesayshi@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg er med! :-) Hadde vært helt fantastisk å vinne, ikke bare - bare å sjonglere studier og jobb uten litt hjelp til å holde oversikten. :-)

    ida_skredlund@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Liker på Fb.

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Liker på facebook :) Vil ha en sånn :)

    marte.toften@live.no

    SvarSlett
  68. Liker på fb ;)

    stinetorsvik86@gmail.com

    Stine

    SvarSlett
  69. Jeg er også med! :)

    (jeg tror mailadressen min viser...)

    SvarSlett
  70. Jeg er med.

    tonjeslett@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Jeg frister vinnelykken her! De er fantastisk fine, og det er bloggen din også. louiseua@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag