12.08.2013

Linker til Ebay

Ser det er mange som er bitt av Ebaybasillen og jeg elsker å se kupp andre har funnet. 
Derfor har jeg samlet mine siste kjøp i et innlegg som jeg deler med dere, og kanskje finner du noen ting du har lyst på.
Spiselige prinsesser til å ha på cupcakes 
Wilton bamseform - perfekt til barnebursdager
//HER
Skinntøfler til barnehagestart
//HER
Nydelig jakke til Tuva. Fant link inne hos Divamamma, og bare måtte ha en jeg også
//HER

Lang kjole til meg selv 
//HER

Jumpsuit til meg selv
//HER

Ringeklokke til Tuvas sykkel
//HER

Rapunzel sengesett (Vær obs på målene)
//HER

Bumper til Iphone 4s
//HER

Jeg har hatt min første vakt på Frk Wickstrøm i dag. Gleder meg til å fortsette.
Skal prøve å oppdatere litt hyppigere, men vært mye på denne fronten i det siste, så bloggen har sommerferie bittelitt lengre
post signature

3 kommentarer:

  1. eBay er en kjempegod miks mellom genialt og farlig... Så fort jeg hadde kjøpt én ting bare rant resten inn. Mest bordpynt til den kommende barnedåpen og slikt, så nå må skatten i magen være en jente, ellers blir det en veldig rosa barnedåp :)
    Mye fint du har kjøpt! Kjenner jeg sliter med å holde meg unna linkene... Stakkars visakortet mitt :)

    SvarSlett
  2. jeg handler nesten bare på ebay for tiden. allerede begynt på litt julegaver:)

    SvarSlett
  3. Hvordan er den nydelige jakka til Tuva str?

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag