24.08.2013

God lørdag! + vinner av Personlig almanakk

God lørdag dere!
- For det er det virkelig. I Trondheim skinner sola og Live sov til kl 09.00. Vi to er hjemme alene foreløpig og har vært ute å trillet en time i sola. Nå sover hun og jeg fikk litt tid for meg selv og bloggen igjen. De siste ukene har det egentlig bare bøttet ned med regn og grått vær, så at vi skulle få enda noen sommerdager i år hadde jeg vanskelig for å tro på. 

Høsten har begynt å inntatt hjemmet innvendig og nye ting har kommet på plass. Alle årstider har sin sjarm, og det er godt å tenne lys på mørke sensommerkvelder da man ligger under pleddet på sofaen. 
 

 

 

 
Så har jeg endelig fått ut fingeren på å trekke en vinner av en valgfri Personlig Almanakk

Gratulerer så mye til deg, og takk til alle som ville delta :) 
Skal kjøre igang ny giveaway om ikke så alt for lenge

Ha en fin lørdagskveld dere.
Jeg skal ut å spise med søte jenter og slå ut håret på by'n i kveld
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag