07.08.2013

Bilder av stuen vår

Hei dere!
Live er i barnehagen alene litt i dag også etter suksess i går. Jeg sitter hjemme og ser på klokka og lurer på hva hun gjør til enhver tid. Blir godt når man kommer inn i rutinene på ordentlig. 

Har plutselig fått litt tid for meg selv og ryddet litt i stua.
Solen er borte i dag og jeg kjenner stua trenger litt forandring til høsten. Sitter å leter etter den perfekte godstol til å ha i en krok i stua nå som lekegrinden snart skal taes bort og kjenner jeg trenger mer natur og tekstiler i interiøret.

Tatt litt bilder av stuen vår for å få tiden til å gå i dag





  

Etterlyser fortsatt vinner av Stonz konkurransen: Marlene Bakken!
Om du ikke tar kontakt i løpet av morgendagen må jeg trekke ny vinner.
post signature

5 kommentarer:

  1. Nydelig og herlig :D Lett og lys stue! Ser du liker Liatorp-serien fra IKEA :p Det gjør jeg også, hihi... Ha en fin høst!

    SvarSlett
  2. Nydelig stue. Duse, lette farger. Herlig :)

    SvarSlett
  3. Du har det så fint! Og hurra for barnehagejenta! Neste uke er det vår tur. Godt og høre at det går så bra :-)

    SvarSlett
  4. Flott stue! Eg kjenner så igjen tanken på "kva gjør de no?" Eg har den framleis. Også på eldstemann på godt over fem år. Også stikker det litt i hjartet.

    SvarSlett
  5. Veldig fint dere har det:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag