05.08.2013

Barnehagejenta

Så var dagen kommet...
Lives første dag i barnehagen er vel gjennomført og jeg tror dette kommer til å gå veldig bra.
Fordelen denne gangen er at plassen og en del av ungene er allerede kjent for henne gjennom Tuva, men reaksjonene kommer kanskje om noen dager/uker når hun skjønner at hun skal være der noen timer hver dag mens mamma og pappa er på jobb.
Vi møtte opp i barnehagen kl 09. og fikk omvisning og hilst på noen av de andre barna på avdelingen. Tuva har fortsatt en uke ferie igjen og mange av hennes venninner kom stormende imot oss med spente øyne. De hadde også gledet seg til Live skulle starte.
Live gikk rundt og var veldig lite skeptisk til situasjonen.
Så tillitsfull hun var og utforsket alle lekene på kort tid.
Jeg er spent på morgendagen da hun skal prøve en liten time alene på avdelingen
  
Lillebabyen min har jaggu blitt stor!

Andre som har barn som nettopp har startet i barnehagen?
post signature

5 kommentarer:

  1. Så fint å høre det gikk bra:) Min datter startet torsdag forrige uke, og det har gått over all forventning. Varmer et mammahjerte å se hvor trygg hun er og hvor mye hun koser seg:)

    SvarSlett
  2. Agnes skal begynne på torsdag, og jeg kjenner jeg er spent! Jeg tror det kommer til å gå helt fint, men litt skummelt er det likevel.. :) Håper det går godt med lille Live <3

    SvarSlett
  3. Så fin hun er :)
    Og så bra det gikk fint idag.. går nok bra tenker jeg, er jo en tilvenningssak bare, så kommer b.hagen til å være superkult etterhvert ;)

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ny barnehagejente!
    Godt å høre at det har startet bra :)
    Lykke til videre, håper det fortsetter i samme stil :)

    SvarSlett
  5. Nydelig jente! Hvor gammel er hun?

    Har en gutt som blir 16 mnd. straks og han starter i barnehagen om en uke. Spennende, men regner med det kommer til å gå strålende. Han er en aktiv gutt, og normalt veldig trygg, så tror ikke det blir noe problem :)

    Husker ikke helt hvordan jeg fant bloggen din, men gøy å lese om noen med barn i samme alder :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag