25.07.2013

S-U-M-M-E-R

Jeg finner lite motivasjon i å blogge nå som sommeren endelig har kommet til Trondheim. Dagene blir brukt på jobb, familie og venner og bloggen kommer i siste rekke.
Av og til er det godt å tillate seg slike ferier, eller bloggpauser i små perioder, og vite at man kommer sterkere tilbake med masse inspirasjon og nye ideer.
Håper dere har en fin sommer!
 
 
 
 
Instagram: Stinelervik -følg meg gjerne
-------------------------------------------------
VINNEREN AV STONZ:
Marlene Bakken som la inn denne kommentaren:

Send meg en mail på stinelervik@gmail.com så skal jeg bringe beskjeden videre til Stonz :)
Gratulerer

post signature
 
 

4 kommentarer:

  1. Kos deg masse med sommerværet! I dette landet gjelder det å nyte hvert eneste øyeblikk :)

    SvarSlett
  2. Det er lov. Kos dere og nyt sommeren, dere. :-)

    SvarSlett
  3. Det gjør du så rett i Stine.. Helt enig i at bloggen blir ned prioritert nå om sommeren.. Det er jo ikke den som kommer først, men heller noe man kan kose seg med når man har energi og lysten til å sette seg ned med det:):)

    Ha en fin fin sommer med familien din :)

    SvarSlett
  4. Så viktig. GOOOD sommer, Stine! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag