12.07.2013

Mer detaljer til jenterommet

Jentene har bodd på rommet sitt i snart to uker og stortrives der oppe med lek og moro.
Enda flere ting har kommet på plass og jeg vil selvfølgelig vise dere det siste som har komnmet inn: ugleteppe og stjernebokser fra Jollyroom
  
  



Jeg har lenge vært på utkikk etter et solid, tykt teppe for å ha på gulvet da mye av leken foregår akkurat der og vi har ikke varmekabler i gulvene. Da jeg så dette var jeg betatt! Det passer perfekt på rommet og begge jentene så ut til å være fornøyd med det. Ugledilla, tror jeg
//Sponset innhold
post signature

8 kommentarer:

  1. Så utrolig fint de har det! :) Vi er straks ferdige med vårt barnerom nå, er SÅ stas! =)

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D Jenterommet er nok det beste rommet å dalle på synes jeg :) Skikkelig rosa og søtt nå, så får vi heller gjøre noen forandringer når de blir litt større

      Slett
  2. Heldige jenter :) Super fint rom de har fått. Siklet på de stjerneboksene selv. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Linn :) De er superfine!
      Anbefales altså :)

      Slett
  3. Hei! Så fint rom:-) lurte på hvor du har kjøpt vimpelen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Vimpelen er kjøpt her: http://www.denlillevimpelfabrikken.com/

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag