06.07.2013

Lørdagskveld

God kveld!
Jeg har vært på min første arbeidshelg etter permisjon på sykehjemmet. Koselig å være tilbake blant hyggelige kollegaer og brukere etter nesten 1 1/2 år uten. 
Jeg har, dessverre, sagt opp min stilling der så ikke mange vaktene igjen før jeg sier takk for meg der oppe. Litt vemodig, men det måtte bare bli sånn!

Etter jeg kom hjem har jeg lekt og kosa meg med Live. Nå er hun i seng,  Tuva er hos sin farmor og Kjæresten er ute med gutta i kveld - leiligheten er bare min og jeg skal bare nyte stillheten.
Hva gjør dere denne lørdagskvelden?








   




post signature

2 kommentarer:

  1. Så fint dere har det :) Så koselig blogg du har, lagt deg til i blogg rullen min slik at jeg kan kikke innom en annen dag også :)

    Nyt lørdagen. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Velkommen skal du være :) Ønsker deg en riktig god helg

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag