17.07.2013

GIVEAWAY: Stonz

Jeg har ved flere anledninger nevnt stonz, rett og slett fordi jeg elsker produktene og brukt både booties og lue på jentene mine. Jubelen var derfor stor da jeg fikk forespørsel om jeg ville dele ut et valgfritt par booties til en av dere.
Ideen til Booties var det Lisa fra Canada som kom opp med. 
Hun synes det var vanskelig å finne varmt fottøy til små barn, og tydde til innpakning av skjerf rundt beina på sin 5 mnd gamle sønn for å holde han varm.
Booties ble derfor utviklet og laget med fleecefôr inni, belagt nylon på utsiden og en myk såle for perfekt passform. Disse er perfekte fra nyfødt - 2,5 år.

Stonz er nå ute med norsk nettbutikk: STONZ.NO
Har du prøvd noen av produktene? Erfaringer?


Så meld deg på!
Ønsker du et par valgfrie stonz, så legg igjen en kommentar i innlegget under. Husk mailadresse
Trekker en vinner 24.juli. Lykke til 
KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET

62 kommentarer:

  1. Åh! Har ikke prøvd Stonz enda, men har tenkt å kjøpe til datteren min i høst nå som hun blir barnehagejente. Har hørt så mye positivt om disse skoene, at de bare må prøves! Krysser fingrene for å vinne et par her, hihi :)


    detlillemirakel@gmail.com

    SvarSlett
  2. Har ingen erfaringer å dele, jenta mi er 15 nå og Stonz er ikke så aktuelt lengre ;) De ser skikkelig gode ut, så kanskje jeg kan ønske meg for å gi til et lite tantegull som er på vei. :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  3. Åh vi ønsker oss veldig Stonz :D
    alsam@hotmail.no

    SvarSlett
  4. Å ja slike har min svigerdatter nevnt flere ganger.
    Så hadde vært kjempe moro og kunne overrasket henne med ett par..

    Jeg har heller ikke noen erfaring og dele, da mine barn nå er 21-20 & 18 år :)
    Men barnebarnene er på vei en etter en :)
    Så har ikke erfaring med det lenger, men det vil vel bli nye erfaringer og hente, etter hvert som det blir flere og flere barnebarn :)

    Så prøver lykken :)Å kanskje jeg da vil få erfaring :) :)
    Stor sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Sånne ønsker vi oss til lillesnupp.
    Mannen jobber i barnehage og har bare fine ting å si om dem :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  6. Har hatt så lyt til å prøve slike! Men jeg fikk vite om de når storesøster var "for gammel", men nå har jeg enda en tulle på 5 mnd. Hadde passet perfekt! Krysser fingre og tær!! Håper du får en fin dag videre :) klemmer fra Nina

    SvarSlett
  7. Hadde vært kjekt for lillemor

    Abjorheim@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Sånne ønsker jeg meg til barnebarnet Lucas - 15 mnd. Gjerne de med "sjørøver-bilde"

    SvarSlett
  9. Jeg hadde Stonz til storebror - men det ble faktisk hull i de og det hadde de ikke sett at gikk Ann så jeg fikk nye heldigvis. Skulle gjerne hatt et par i str M til lillesøster siden L nok blir for store..

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne vinne stonz:-))

    Bente_kinn@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Passar fint til ein januarbaby då :) Eg er gjerne med.

    solfrid.b.smith@outlook.com

    SvarSlett
  13. Disse var kjempesøte. Aldri hørt om, eller sett de før.
    Slenger meg med jeg også:)

    sagasteinsdotter@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne melde meg på! Perfekt til lillesøster den kommende vinteren :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Benedicte17/7/13 21:57

    Åh, disse ønsker jeg meg veldig til lillegutt! :) Krysser fingrene :)
    b-naess@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Vil selvfølgeligh ha dette!=) blir perfekt til lillesnuppa til høst/vinter=)

    janne_1988@hotmail.com

    janne ;)

    SvarSlett
  17. Dette er noe for jenta vår til vinteren. Ser for meg tøffa i full fart med disse.

    Tomas tomabjer@online.no

    SvarSlett
  18. Jaaaa! Jeg vil være med:D

    malinenge@gmail.com

    SvarSlett
  19. Her henger jeg meg med! Er under kraftig vurdering på om jeg skal gå til innkjøp av et par, siden Marielle ikke går enda, så tenker jeg det kan være lurt mtp barnehagestart om en mnd. Flott med norsk nettside :)

    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Disse hadde vært midt i blinken til lillemann når han snart skal begynne i barnehagen, spesielt siden han ikke har begynt å gå ennå ;)

    camillabgrung@gmail.com

    SvarSlett
  21. hadde vært supert å vinne Booties - Penguin Yellow - Stonz str L.
    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei

    Disse hadde passetperfekt til sjefen i huset til vinteren da han fortsatt er for liten for vanlige sko da :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Hei! Kan godt tenke meg å prøve et par på lille snuppa vår :)
    Ha en fin dag.

    mvh Kari-Ann (kabjornstrom@hotmail.no)

    SvarSlett
  24. Så genialt! Dette hadde vært noe for lille snuppa her i huset til høsten og vinteren.
    Ha en flott helg! :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  25. Jaaa vi ønsker oss slike :)

    SvarSlett
  26. Vil gjerne gi et par slike til min lille naboprins. Så jeg ønsker str. M jeg da om jeg blir den heldige! Med elefant! :)

    SvarSlett
  27. Hadde hatt bruk for noen sånne til jenten min:)
    Hilsen Erle, erle_s@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg ønsker meg slike til sønnen min og, de er så fine! :-) Str L med elefant, helt klart! :-)
    Klem fra Synøve synovems@gmail.com

    SvarSlett
  29. Disse hadde vært super til lille gutten i magen min!!!!

    SvarSlett
  30. Ønsker meg veldig et par Stonz til jenta mi :-)

    Hilsen Henriette

    Hbt1987@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine SKS
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  32. vi ønsker oss veldig sånne ;)

    jeanette82@live.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  34. Jeg er med! Såå søte!!

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Kjempefine lle sammen , jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  36. Jeg skal kjøpe et par Stonz til høsten, for har hørt så mye bra om de, men det hadde jo vært fint å vinne de i stedet. :)

    plysjhai@gmail.com

    SvarSlett
  37. Så praktiske og søte! Eg kryssar fingrane ;)

    Mvh Katrine (katrine_m_90@hotmail.com)

    SvarSlett
  38. Ja, slike trenger vi til høsten/vinteren. Ser utrolig gode ut :)
    n-la(at)online.no

    SvarSlett
  39. Slike til vinteren hadde vært fint :-)

    SvarSlett
  40. Stoz til vinteren er et must !! Krysser fingrene for at nettopp vii vinner så Herman kan holde sg god og varm på beina :))

    Fortsatt god sommer :D

    mvh camilla :)

    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  41. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Stonz hadde vært helt supert å vunnet.

    Sommerhilsen fra Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  42. Ønsker meg et par slike, krysser fingre og tær :)

    Hilsen Marianne
    (m-oever@online.no)

    SvarSlett
  43. Jeg ønsker meg gjerne et par slike til minstemann. Vi brukte disse på storesøster, men da i rosa med blomster på :) Synes lillebror fortjener noen i litt mer maskulin utførelse.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  44. ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååå,
    De har så utrolig masse kule fot-klær,
    som passer her i nord i all slags vær:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

    Skulle med glede vunnet kule booties,
    så slipper barna å fryse på sine footies:)
    Et par booties hadde vært godt,
    for med DET på tærne ville de blitt HOT!

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er gjerne med og krysser fingrene for bittelilleprinsessa vår!

    Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil!

    Sommerklem fra Hilde

    SvarSlett
  46. christina21/7/13 19:29

    Et par av disse kunne jeg virkelig tenkt meg at min datter kunne vunnet!

    christina_skarvoe@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Vi deltar i konkurransen for at lillegutten kan være varm og god, så sover han i vognen i fred og ro:)
    caroline0k@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Lilletrille starta i barnehagen i aug, og ønsker seg fælt et par stonz ;)

    Alexandra.pedersen@gmail.com

    SvarSlett
  49. Deltar i håp om å vinne et par :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Marion :)22/7/13 12:13

    Minstemora skal starte i barnehagen i august, og dette hadde vært perfekte sko. både til soving og sandkassa.
    tvi-tvi .
    mvh rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  51. trekk eit lykkelodd og krysser fingrene :)
    har sikla på slike til lillesøster .
    mvh nilsen1981@yahoo.no

    SvarSlett
  52. Jeg har faktisk aldri hørt om merket en gang, men herregud for noen nydelige saker! Jeg setter meg fremdeles inn i denne verdenen med all verdens barneklær og utstyr for aller første gang, og kjenner at jeg blir litt surrete i mengden av kvalitet og kvantitet... Takk og pris for mammabloggere, som kan guide meg litt på veien :)
    camilla.henriksen@yahoo.no

    SvarSlett
  53. hadde vært fint til vintern,til min lille niese!

    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Vi er med ;) Elsker stonz! Har brukt det til begge mine barn og skulle gjerne hatt flere ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Dette er en av de bedre oppfinnelsene på markede. Jeg blir tante i august og hadde gjerne villet overaske min søster med et par av disse herlige "skoene" til babyen:)

    monakristinkolberg@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Hanne Enoksen23/7/13 10:58

    Hei Stine. Et par Stonz i str M med elefant ville vært helt perfekt til lillebror som begynner i barnehagen i høst. For øvrig er han grunnen til at jeg begynte å lese bloggen din da ditt innlegg kom opp etter at jeg googlet baby med "SUA" da jeg fikk påvist dette i svangerskapet. Lillebror er for øvrig en frisk og rask glagutt.

    Ønsker deg en fortsatt god sommer.
    Hoppetussa@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Å! En perfekt giveaway for oss. Lillemann skal begynne i barnehagen i august, og siden han ikke går enda har jeg hatt en plan om å bestille hjem er par Stonz. Nå krysser vi fingrene for giveawayen og venter med bestillingen :)

    Mail: cathrine_svendal@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Min lille gutt vil gjerne vinne et par Stonz :) - flettenette@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  61. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  62. Mitt navn er Collins merke fra Florida, USA. Hvis du leter etter en legitim lån fast gi du låne til en svært lav rente, bør du vennligst kontakte denne lån selskap fordi det er der jeg fikk min lån fra 2days tilbake, for mer info pls kontakt: collinsmark420@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag