02.07.2013

GIVEAWAY: Gratis inngang til Bjørneparken!


I dag har jeg en finfin premie til en av dere! 
Gavekort på Bjørneparken
- gratis inngang for en familie inntil 4 personer for en dag.
 
Bjørneparken ligger i Flå i Hallingdal.
Her kan du se både bjørner, rev, elg, rådyr, geit, høner, gris, hest pinnsvin, kaniner og ender ++  i naturlige omgivelser. 

Ta med piknikkurv eller grillmmat.
Man kan også kjøpe mat på parkens spisesteder.

Reisen må man dekke selv, og tenger man overnatting er Thon Hotel Bjørneparken et fint alternativ. Bjørneparken kjøpesenter like i nærheten - søndagsåpent hele året og godt utvalg av butikker.
For barna finnes også hinderløyper, sklier, klatrevegg, utsiktstårn, klatreborg for å nevne noe.

Vi har booket tur dit i månedsskiftet august/september og jeg gleder meg masse! Håper den som stikker av med premien vil se like mye fram til dette som det vi gjør. 

Gavekortet må brukes før 20.10.13




Bildene tatt fra Bjørneparkens nettsider

ØNSKER DU Å TA MED DIN FAMILIE TIL BJØRNEPARKEN?
Legg igjen en kommentar og fortell hva du helst vil oppleve under et besøk i Bjørneparken.
Trekker en tilfeldig vinner 20.juli! (HUSK  MAILADRESSE)
Konkurransen er nå avsluttet

Besøk også Bjørneparkens nettside eller lik de på Facebook
 post signature

18 kommentarer:

  1. Vil gjerne en tur til Bjørneparken og se bjørn og andre dyr. Vi er avlasterfamilie som skal ha flere enn eget barn i ferien, da vi akkurat har kjøpt nytt hus er ikke lommeboken særlig samarbeidsvillig så gratisbiletter hadde vært topp.

    Mvh Line

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med på denne, siden vi nå leser en bok om skogens dyr for ungene om kvelden, ønsker Storebror å se de i virkeligheten. Og hva hadde vel gledet han mer enn å komme dit å få se de i levende live?

    Jeg håper å få sett gaupen, siden den er så skjy er det jo en 50/50 sjanse til å få et glimt av den.

    Krysser alt som krysses kan.

    SvarSlett
  3. Ja, vil gjerne vinne dette - sist vi var der fikk vi ikke sett reven og gaupa! Storebror var mest opptatt av sklia og lekeapparatene ved bjørnene - i år hadde nok bjørnene vært mest spennende!
    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  4. Hei!
    Dette vil jeg gjerne vinne! Har et ønske om å se bjørn selvfølgelig, og alle de andre skogsdyrene som er der. I tillegg er storebror ekstremt opptatt av dyrene i hakkebakkeskogen som spilles i bjørneparken. Hadde vært superstas med en tur dit. Krysser fingrene for vinnerlykke ;-)

    Mvh
    Anniken
    (johansen.anniken@gmail.com)

    SvarSlett
  5. Dette har vi faktisk snakket om, så kanskje dette er et tupp i riktig retning?
    Jeg vil gjerne se gleden over barna mine som får oppleve så mange flotte dyr. De er begge glad i dyr, så dette tror jeg de hadde likt veldig godt!

    lisenorve (a) hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei. Denne melder jeg meg på, å for en flott premie. Barna mine er veldig glad i dyr, og det hadde gledet de veldig å få se de i levende live.

    Selv har jeg veldig lyst til å se gaupe. Det er et sjeldent og spennende dyr :)

    Mvh
    Anniken - (anniken@samundsen.net)

    SvarSlett
  7. Det må bli bjørnene!:)

    Naustdalmarte@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Benedicte2/7/13 20:06

    Jeg har veldig lyst til å ta med søstern og niesen min dit, vesla ELSKER nemlig dyr og ikke minst dyrene i hakkebakkeskogen, hun går og synger på sangene dagen lang <3 Så bortsett fra bjørnene og gaupene som er fantastisk flotte dyr, så må det faktisk være forestillingen med dyrene i hakkebakkeskogen som ville vært morsomt å se :)
    b-naess@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Ja dette er noe som frister..... Med 4 barn i beste alder hadde dette vært perfekt.
    Krysser fingre og tær.....

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  10. ÅÅÅ dette hadde vært noe. på 14 elsker dyr og har helt siden hun var liten sagt hun skal jobbe for og med dyr. Hun har til og med sendt brev til Jens Stoltenberg og fått svar ang ulv og andre pelsdyr:) minsten hadde storkost seg på et slikt sted.

    Familiens økonomi er heller ikke til å rope hurra for ettersom mannen var sykemeldt leeenge pga kreftbehandling.Men er friskmeldt nå heldigvis:) :)Så dette hadde vært bra det :)

    SvarSlett
  11. Min vesle kar på snart 2 år, elskar dyr, så det hadde vore midt i blinken!

    hhhovden@gmail.com

    SvarSlett
  12. Kaster meg på denne fantastiske konkurransen! :)
    Det er veldig fasinerende å se på bjørnene, men det er veldig spennende med elgene også - de er jo tamme så vi kan klappe dem :)

    malinhammersgaard@live.no

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg og mannen er nok mest interesserte i å se Bjørnene, men kjenner jeg lillesnupp på to år rett, så er hun mest interessert i leneapparatene. Er det ikke typisk?!!
    Krysser fingrene for at jeg vinner- har hørt så masse bra om parken!! Ha en fin dag, hilsen fra eline

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Det hadde vært en kjempetur for oss.
    God sommer
    Hilsen Jeanette
    joj1974@gmail.com

    SvarSlett
  15. Mating av bjørnene vil vi helst se :) brumlemann er veeeeldig populær her om dagen! :)
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Ååååå bjørnene er en drøm å få se i virkeligheten, for en så bamseglad fam. som vi er :-)
    God sommer!

    wmsgaltung@gmail.com

    SvarSlett
  17. Har lenge hatt lyst til å dra til Bjørneparken, så kan jo håpe på litt vinnerlykke nå:) For datteren min sin del tror jeg teaterforestillingen med Hakkebakkeskogen ville vært det gjeveste, og for oss voksne må det være å se bjørnene og gaupene på nært hold. Geitene og kaninene er så søte og vil slå an hos både store og små :)

    detlillemirakel@gmail.com

    SvarSlett
  18. For en fantastisk flott opplevelsesgave du legger ut i din giveaway, må få lov å si tusen takk for det, vinne eller ei.
    Ville tatt med min gode venninne og jentene hennes, de ville bli henrykte over en kosedag blant masse flotte dyr. Kaniner har de matet og klappet, og frydet seg, som bybarn ville geiter og bjørn! nok blitt et uforglemmelig minne. Selv er jeg vokst opp med "Dyrene i Hakkebakkeskogen", kanskje ville jeg nok fått en liten klump i halsen, smil... Mye god mat tar vi med, her går det med mye energi for oss alle, smil!

    De beste hilsener
    Bente
    netlohell@hotmail.com)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag