07.07.2013

Fødselstavler



Det har kommet inn masse spørsmål ang fødselstavlene jeg har hengt opp på jenterommet. Disse har jeg laget selv i Photoshop og interessen for design har økt betraktelig de siste månendene. Jeg tar nå på meg oppdrag om du ønsker slike fødselstavler.

Send inn din bestilling på stinelervik@gmail.com

Jeg sender produktet som PDF-fil på mail i 15x15cm format
Pris: 130,-

1) Blå Prins fødselstavle
2) Prinsesse fødselstavle

3) Rosa fødselstavle med ugle

4) Babyfootsteps

5) Pute med tekst

6) Svart/hvit


post signature

3 kommentarer:

  1. Det var skikkelig fine fødselstavler!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Synes de er veldig dekorative :)

      Slett
  2. bruker du gratis Photoshop? prøver og finne noe gratis og hvordan gjør du det i photoshop

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag