06.06.2013

Ting du kanskje ikke visste om meg #1

♡ Jeg synes det er kleint at folk sier de leser bloggen min. 
Jeg er nysgjerrig på hvilket inntrykk de har fått og hva de måtte tenke. Klikker de inn fordi at de liker den, eller bare for å snoke eller se på alt det teite jeg finner interessant å skrive om

♡ Jeg hater at folk tar på knærne og albuene mine. Aner ikke hvorfor, men tanken på at noen tar på skjelettet er utrolig ubehagelig og jeg blir skikkelig sint om de som kjenner meg gjør dette. Får fnatt om buksene går for høyt opp på livet, om armbåndene går over leddet eller et smykke som gnager på beina rundt brystpartiet.

♡ Om jeg skal vise tegn til en bil (uavhengig om jeg går eller kjører selv) at de bare kan krysse vegen, fekter jeg med hånden og mimer "bare kjør det!" Er jo kun de som står rett ved siden av meg som ser dette, så hele situasjonen blir så klein. (sitter faktisk å gjør det mens jeg skriver)

♡ Jeg er det eldste søskenbarnet på begge sider av familien.

♡ Jeg er ganske nærtagen og ting går inn på meg mer enn det synes fra utsiden

♡ Etter 3 år på vidregående hadde jeg en snittkarakter på 5,1

♡ Jeg er ikke så god på å slippe folk innpå meg og har vanskeligheter med å være helt åpen. Mange gode venner, men få som jeg slipper veldig nært. Kanskje en beskyttelse og sikkerhet for ikke å bli såret selv om jeg stoler på de jeg har rundt meg

♡ Jeg er en klemmer!
Klemmer alltid kjentfolk når jeg møter de og avslutter ofte sms, kommentarer og innlegg med en "klem"

♡ Jeg elsker musikk fra Slipknot, Korn, HIM, System of a down, Lostprophets for å nevne noen. Så i hjemmet vårt krangler vi mye om hva vi skal høre på for musikksmaken vår er langt ifra den samme.

♡ Har hatt førerkort i snart 7 år og aldri fått fartsbot, parkeringsbot eller blitt stoppet i kontroll

♡Jeg er forferdelig dårlig til å kjøpe meg klær og stort sett fornøyd med det gamle, slitte jeg har. Samboern "tvingte" meg til å rydde kleskapet for litt siden og jeg måtte kaste buksene jeg kjøpte for konfirmasjonspengene mine (for 10 år siden!!!)Så mye fint interiør å bruke pengene på istedet, tenker jeg

♡ Jeg måtte bare lage dette punktet for at det skulle bli et partall. Nå er det 12 punkter og jeg er fornøyd. Det samme må jeg med volumet på tv'n også, man stopper ikke på 9, 11 eller 13. 15 går greit da, for det er liksom midt i mellom...  Skjønn det den som kan
Har jeg fortsatt noen lesere igjen, eller er dere skremt?
Har du noen ting om deg selv som kanskje ikke alle vet eller tenker om deg? 
Tar du utfordringen?

8 kommentarer:

  1. Så gøy å lese Stine :D Artig,hihi!
    Jeg og liker best partall,på volumknapper osv ;)
    Jeg tar utfordringen!

    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Gøy! Vi har alle våre rariteter (er det ett ord da?!) som gjør oss til den vi er!
    Ønsker deg en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Hihi! Gøy :-) jeg liker heller ikke oddetall...

    SvarSlett
  4. Kjenner meg så igjen på flere ting!
    Liker heller ikke oddetall på volumknappen, så å si faste knapper her i huset :)
    Får g fnatt av kroppslige ting, og tåler lite at folk rører knærne mine :D

    SvarSlett
  5. Du glemte å fortelle dine lesere at du er et varmt og godt menneske,ærlig,behagelig,kreativ,elsker å samle familien rundt deg,morsom mamma,forståelsesfull kjæreste,god datter, omsorgsfull storesøster til verdens beste lillebror. Du har en herlig humor, ler høyest når du forteller vitser.... Denne fortjener du Stine.

    SvarSlett
  6. Herlig du, Stine :) Klem Monica Høvik

    SvarSlett
  7. Artig å lese:) Godt at det ikke bare er meg som får noia for rare ting. Og jeg synes du har veldig god musikksmak ;)
    klem

    SvarSlett
  8. Haha, jeg må le! Jeg er akkurat som deg med volum - det må være partall, til nød 5 eller 15 :P

    Veldig koselige ting å lære om deg da :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag