02.06.2013

Oslo, baby!

Så godt å komme hjem etter få dager på farten!
Men jeg har hatt noen fantastiske dager i Oslo til min bror sammen med Tuva og mamma'n min! Så deilig å være rundt de igjen og bare kose oss med god mat og masse av tid sammen.
Det er snart 3 år siden jeg tok med Tuva til Hovedstaden sist, så det var jaggu på tide med ei jentehelg og masse av tid til henne igjen.

Hun er så utrolig grei å reise med, og blir fascinert over den minste ting.
Flyturen gikk som en drøm og hun var flink å hjelpe til på både flybuss og flytog
  
 
På fredag, etter en is på Aker Brygge, dro vi til Frognerparken for å se litt.
Det var nok litt rart med disse mennenskene av stein, og litt kjedelig siden hun heller ville være i Frognerbadet. Men vi fikk sett litt og det var gøy å snakke om Sinnataggen i ettertid.
Fint vær og god temperatur gjorde turen ekstra fin
 
  
  
Lørdag var vi en liten gjeng bloggdamer som samlet oss for et lite treff igjen.
Først en lunch, før vi satt oss på festningen slik at barna fikk bli litt kjent og fikk springe litt rundt uten å bli "hysjet" på. Innlegg om dette kommer i morgen
 
 

 
 
 

I dag var vi ute for å spise middag, mer is og kose oss de siste timene i Oslo.
Flyturen hjem gikk også kjempefint og Tuva sover nå lykkelig i sengen sin etter fantastisk fine dager sammen med Onkel Ståle. Og strålende fornøyd over å fått nye venninner på Aker Brygge (som hun sier selv)

Håper dere har hatt ei finfin helg
post signature

2 kommentarer:

  1. SÅ koselig med en mor og datter tur!! Er godt å bruke litt alenetid med de store jentene våre innimellom. Merker veldig på Martine at dette er noe hun trenger iallefall =) Kan tenke meg hun har kost seg!:)

    Takk for et hyggelig treff :) Ser frem til neste gang søta =)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en kjempekjekk helg :D

    Klem Jatte♥

    Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag