26.06.2013

Jenterommet tar form

Et prosjekt som har stått stille en stund er jentenes soverom.
Eller vårt soverom, som jentene skal overta etter litt oppussing. Jeg startet å male ene veggen i rosa, men tapeten var så stygg at vi valgte å legge på gips. Da ble de andre så stygge i forhold, så vi måtte på med smartpanel. Gulvet har blitt så stygt av all sparkling og maling, så vi må legge nytt gulv også. (gulvbelegg fra før)

Nå er alle veggene snart på plass og vi skal prøve å legge gulv iløpet av uka. 
Søndag kommer storfamilien på bursdagsfeiring, og jeg har en drøm om at alt skal være ferdig til da, men vi får se... En liten smakebit skal dere iallefall få:

Etter en tur på Ikea på mandag fikk jeg handlet inn litt til rommet.
Lysekrone og små stoler og bord ble med hjem som de kan leke med på det nye prinsesserommet. I tillegg til litt pynt og stoff fra stoff og stil.

Under kommer litt oppussingsbilder:

Pax garderoben ble revet ned da den tok for mye plass og lyset i rommet. 
Håper på å vise dere bilder av et ferdig rom om ikke så alt for lenge - vi sover tross alt oppi oppussingskaoset og bør bli fort ferdige.
post signature

8 kommentarer:

  1. Det er så kjekt :D Gleder meg absolutt til å se ferdig resultat !

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg til å vise dere :)

      Slett
  2. Det blir nok knallfint! Gleder meg til å se det ferdige rommet!

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det :)
      Tuva er iallefall overivrig :P
      Gleder meg til å vise dere

      Slett
  3. Flinke dere er :) Spent på å se resultatet,blir nok kjempe fint! Du har jo så nydelig stil :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan ikke skryte at jeg har gjort så mye annet enn å planlegge jeg :P Mannen som må stå å pusse oppetter arbeidstid for at jeg skal få det som jeg vil :P hehe

      Slett
  4. Jeg synes alltid den oppussingen tar lengre tid en vi ført har planlagt..alltid mye ekstra greier:P Spennende å se resultatet!:) Dere er flinke, stå på videre!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja! Tenkte i grunn å bare male veggen,men veldig fornøyd med et helt rom!
      Rosaveggen skal males, gulv skal legges og listverk,så er vi i mål :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag