10.06.2013

Hvor ble sommeren av?

God mandag!
Har dere hatt en fin helg? Jeg feiret bursdag til ei venninne på lørdag og hadde det kjempekoselig! Rart hvor godt det er med de små pausene fra hverdagen. Gårsdagen var litt redusert, men fikk tid til sykkeltur og lek på lekeplassen sammen med barna. Restitusjon!

Sommervarmen har definitivt dratt fra oss! 
Nå er det tilbake til typisk trøndersommer med overskyer og 12 grader.
Ute har jeg plantet i krukker, både hortensia, lobelia, urter og lavendel i inngangspartiet.
Jeg elsker disse både av utseende og lukt og gleder meg til de blomstrer
og håper sommervarmen kommer tilbake snart

 

 
I kveld skal jeg på spennende bloggevent i Oslo og snart klar for en dagstur dit.
Kommer tilbake med giveaway i den anledning, så følg med!

Ha en fin dag
post signature

3 kommentarer:

  1. Kjedelig! Håper sommeren kommer tilbake :-)
    Spennende med bloggevent :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi satser på det :)
      Takk, skal bli veldig spennende

      Slett
  2. Her i nord er også sommeren på vent,10 grader er ikke mye å skryte av. Men forhåpentligvis snart får vi den tilbake.
    Ha en fin mandag & kos deg på bloggevent
    Klem Christina

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag