27.06.2013

Hekta på Ebay!

Flere som kjenner seg igjen?
Handlet nesten alt til Lives navnefest derifra, og jaggu har det ikke blitt noen kupp i ettertid også.
Jeg kan sitte på timesvis (ja, faktisk!) og lete etter nye skatter jeg kan klikke hjem 
Vil dele noe med dere:

Klokke (her)

Ellers har jeg bestilt masse kakeutstyr (søk på sugarcraft eller wilton f.eks), Rapunzel sengesett (bedding, disney, princess) til Tuva, topper og tunikaer (women dress), wallstickers, lanterner, Iphonedeksler/bumpers, bannere til bursdag og dekor til bordene.
Vet man hva man skal ha er ebay superkjekt, og man får ting til en mye billigere penge.
Bare husk at det forekommer toll på produkter over 200,- 

Kjole (her)

I det siste har jeg handlet masse til helgens bursdagsfeiring
Ha du noen lure Ebaykjøp du vil dele? 
post signature

10 kommentarer:

  1. Ebay er tingen! Handlet nettopp noen fine wallstickers til rett under 30 kr! ♥ Ebay!

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig! Det er så genialt for de har jo nesten ALT :D

      Slett
  2. Ebay er genialt! Har vært litt skepiskt tidligere, men tenkte jeg skulle prøve det ut. Og nå så bestiller jeg masse bakeutstyr derifra. Sparer masse på det! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det har jeg også gjort :) Bakeformer er også billigere der har jeg funnet ut :)

      Slett
  3. jeg er avhengi av ebay, men har også fått sansen for etsy<3 åh jeg kan sitte der å finne ting i flere timer, er så fornøyd med det jeg har bestilt der fra, og aldri opplevd noe negativ:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, har tittet innom der jeg også,men glemmer etsy litt :P
      Jeg har akkurat samme erfaringer :)

      Slett
  4. Hvor er det fine armbåndet ditt fra? :) ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  5. Det kjøpte jeg på "Accessorize" på Gardermoen :)

    SvarSlett
  6. jeg og er helt helta! Baketing, bursdagspynt, klær til vesla, wallstickers, accessories, u name it!
    Har kjøpt noen vesker i det siste. 50 kr stk og jeg ble helt overrasket over hvor grei kvaliteten var! hadde forventet papirvesker til den prisen:p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er genialt :D

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag