08.06.2013

God lørdag - bilder fra vår stue

God morgen.
Er det ikke godt med lørdag? Min favorittdag!. 
 I går feiret vi Live med middag på Peppes, og kake her hjemme. I vår familie pleier alle barn og spise kake selv på 1årsdagen sin. Grisete, men veldig stas! Til frokost i dag skulle hun spise både rundstykket og yoghurten selv.

Her i hjemmet har jeg fått inn noen nye detaljer,
Rosa til årstiden, og bittelitt svart for å få frem kontrasten i de nydelige bildene fra Hagedornhagen.
Jeg rett og slett elsker de!
Ser for meg nye ting for stua, men må begynne i det små.

  
 
 
 
 
 
 


Ha en fin lørdag!
Jeg skal ut med fine venner 
post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg elsket de pottene - hvor er de fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bestilte de fra Sofies VIlla. De har de i tre forskjellige størrelser (jeg har medium) NYDELIGE

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag