12.06.2013

God kveld, dere!

Vi har endelig fått tilbake litt av finværet og brukt mesteparten av ettermiddagen på verandaen med grilling og plaskebasseng. Når kvelden kom, og jentene var i seng, sovna jeg langflat på sofaen. Nå er jeg oppstått, baket en kake til morgendagens sommerfest i barnehagen og fått unna all klesvask.
Merker dagene går i ett med to barn og travel arbeidshverdag. Håper bare man får sove til natta igjen

Til helgen venter Ørlandstur på oss!
Det er så godt som ferie det - og jeg gleder meg veldig
God natt
post signature

3 kommentarer:

  1. The simplest way Media Concept Can Greatly improve Our
    Day-to-day lives

    Look at my web page; Panasonic PT-AR100U review (Www.10Projectors.com)

    SvarSlett
  2. Flink du er:) Nydelig kjøkken.
    Ja, dagene flyr av gårde. Noen ganger føler man nesten at man ikke rekker alt sammen, men på et vis så går det likevel:)

    SvarSlett
  3. Deilig med litt fint vær. Lekkert kjøkken dere har.

    Jeg vil bare legge til at jeg leser alle innlegg du legger ut, men sliter vannvittig med å få kommentert på bloggen din fra mobilen. Så derfor fravær av kommentarer fra tid til annen, men jeg leser altså..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag