30.06.2013

En vellykket bursdagsfeiring

God kveld!
Dødsslite foreldre som har kolapset på hver sin del av sofaen nå etter en produktiv helg. Dagen går med til å underholde jentene og kveldene har blitt brukt på oppussing av soverom for mannens del, og jeg har lagt ned noen timer på kjøkkenet. Nå venter roligere tider.

I dag har vi bed hele storfamilien på kaker og dere skal selvfølgelig få ta del i dette:
Hjertelyslenke fra WowEffekt -der jeg har hengt på rosa lanterner for å få mer variasjon


Kakebordet

 

 
 
 

I morgen har jeg fri og skal innrede jenterommet - klarer nesten ikke å vente!
Ha en fin søndagskveld
post signature

14 kommentarer:

  1. Oioioi, så fantastisk du har stelt i stand!
    Heldige de som får være gjest hos deg :)
    Håper dere får hvilt litt nå da :)
    Ønsker deg en kjempefin ny uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Nå blir det roligere tider fremover ja :) Det er godt!

      Slett
  2. Herlighet, hvordan får du tid til alt dette? Du er jo rene Bree fra frustrerte fruer:P
    Nydelige kaker! Og kjempe fine kjoler på de skjønne jentene dine:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det har vært noen sene kvelder, for å si det sånn :) Frustrerte fruer har jeg aldri sett, så jeg vet ikke :P hehe. Tusen takk! Jeg synes det er kjempegøy å holde på og ordner nok litt mer enn man trenger, men det er fordi det er så gøy =)

      Slett
  3. Der var det mye lekkert gitt! Veldig fristende kakebord da ;)

    SvarSlett
  4. Du er virkelig flink på kjøkkenet! Så koselig du hadde gjort alt :D

    Gleder meg til å se jenterommet!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Bilder av jenterommet ligger nå ute :)

      Slett
  5. Så koselig pyntet! Og guri så mange fristende kaker!!

    PS: Boka du vant hos meg er på vei.. hatt litt mail-trøbbel så jeg fikk har fått frem adressene til de som har vunnet men nå er den på vei.. håper du blir fornøyd :D

    Ønsker deg en superfin Tirsdag,
    ★♥Klemmer fra Jatte♥★

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Boken har kommet - den er nydelig! Tusen takk :)

      Slett
  6. Kjempefine kaker! Hvordan har du fikset utseendet på bamsekaken? Har bamseform, og tenkte og bruke den til snuppas 1 årsdag, hadde vært gøy og fått den til som du! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Og beklager sent svar. Jeg laget sjokoladesmørkrem og brukte wilton tipp nr 133, om jeg ikke husker helt feil. På det som er potene kjevlet jeg ut litt marsmellowsfoundant som jeg farget med fargen Ivory. Jeg farget også hvitsjokoladefrosting med samme farge og hadde rundt snuten på bamsen. Det sorte er fargen noir i wilton. Også hvit sjokoladefrosting

      Slett
  7. Lurer på om jeg, Mathias og Lukas møtte på eldste dattera di på lekeplassen denne dagen:) Hun var sammen med ei jente som var eldre og en gutt. Jeg kommenterte hvor fine klær hun hadde på seg og hun sa hun hadde bursdag:) De hjalp også Mathias opp i klatrestativet;) Artig, det var rett borti veien her :)
    Natalie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Ja, hun var ute å lekte etter kakene :) Så koselig da! Hun blir veldig kry når hun får skryt :P Lekeplassen er rett utenfor stuavinduene våre, så kanskje vi treffes en dag :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag