19.06.2013

Bloggevent: Nioxin - med giveaway

Det har gått noen dager siden jeg var i Oslo på bloggevent for Nioxin.
Jeg har nå mottatt produktene for å fortsette behandlingen her hjemme, og den friske, rene følelsen jeg fikk på frisørsalongen den dagen kommer også på badet hjemme. Det prikker i hodebunnen, den kjennes avkjølt og håret blir slikemykt. Jeg følger bruksanvisningene og spent på om det resulterer i et fyldigere hår, med færre brukne hårstrå.

Nioxin har eksistert i USA i over 20 år, og endelig er den i Norge.
Den har blitt rangert som den mest effektive merket for hårtynning. Den har vunnnet prisen "Stylist Choise Award" hele 11 gang på rad!

Jeg velger å ikke gå så grundig til verks om produktene, men behandlingen er veldig grei.
Kun 3 produkter: Shampo, som renser hodebunnen og åpner tette hårsekker, Balsam som gir næring og et Serum med masse antioksidanter og plantestoffer som er godt for hodebunn.
I Oslo vet jeg Sanz frisør (Majorstuen/Frogner) har den, og i Trondheim føres den av Headmaster (Olavskvartalet) blant annet. Kjøper du hos frisør vil de hjelpe deg å finne pakken som er beregnet for ditt hår, og du vil få et bedre resultat. Kjøpes i 3pk
Les mer på www.nioxin.com


Litt bilder fra eventen:
Spente jenter. Ida, meg og Eline

 
Ønsker du en kickstart på behandlingen anbefaler jeg å bruke Dermabrasion Treatment (frisørtilbud)


 
Her får vi prøve shampo og balsam

 
Resultatet etter første behandling
 
Delikate produkter som gir et utrolig mykt og friskt hår

Jeg fikk med 3 spesialprodukter som skal gies ut til dere:
Lyst til å vinne?
Skriv en kommentar under dette innlegget om hvorfor akkurat du ønsker å vinne.
Legg med mailadresse.
Så blir jeg veldig glad om du vil følge meg på facebook

Trekker en vinner onsdag 26.juni
3 vinnere mottar hvert sitt produkt
KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET
post signature

13 kommentarer:

  1. Virket som noen bra produkter!! :)

    Jeg ønsker veldig å vinne.. Som du sikkert har fått med deg har året som har gått vært basert på alle andre enn meg selv. Jeg har stått igjennom hverdagen med skole, jobbing og utrolig mye sykdom. Jeg har gått igjennom operasjon og det samme har Matias.. Og nå har jeg bestemt å "tenke litt på meg selv".. Nå har jeg endelig funnet hudproduktene som fungerer for meg og som virkelig gir meg følelsen av velvære.. MEN jeg har ikke klart å finne de perfekte hårproduktene. Og håret mitt SKRIKER etter pleie.. Det er tørt, slitt og pistrette. Kur funger ikke lengre.. Selv ikke moroccanoil kur eller oljen virker å ha noe effekt. Så dette er jeg VELDIG int i å prøve ut!! Egenpleie til hu mor - ja takk :))

    Så har jeg jo nettop hatt bursdag OG har bryllupsdag i dag. Så hadde vært en fiiin bursdags/bryllupsgave :)

    Mail: Veronikadoli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Denne ser gøy ut altså!!! =)

    Min mail er yvonne.johansen@bkkfiber.no

    Ønsker deg en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Nämen å vad spännande. Dessa produkter har jag inte hört om tidigare, så det vore ju jätteskoj om jag hade fått vinna och kunna bli "ambassadör" för produkterna här i Finland. Mitt hår har det senaste 1,5 åren verkligen blivit slitet. Våran minsta tjej vägrar ha snutte eller gosedjur, utan när hon är trött, rädd eller ängslig så är det bara mammas (mitt) hår som duger som tröst. Varje kväll när hon ska somna ligger hon och drar och snurrar mitt hår så att det bara knakar och brakar i hela skalpen på mig. Jag, som en gång hade ett tjockt och glansigt hår skulle väldigt gärna få chansen att återfå lite av det igen....

    Vänliga sommarhälsningar från svenskspråkiga Finland!

    heidi.kronqvist@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei, jeg har lyst å vinne fordi håret mitt trenger det. så elsker jeg bloggen din ;) Håper du og familien din får en knall fin sommer :))) Mvh mrolfsen@live.no

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg har håpløst tynt hår og kunne tenke meg å prøe dette merket :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  6. Dette hørtes jo utrolig spennende ut.
    Jeg har veldig tynt hår, og hadde vært artig og fått prøvd det ut.
    Så jeg krysser fingrene :)
    ønsker deg og dine en fin sommer.
    Sommer hilsenfra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Håret mitt hadde absolutt trengt noe litt mer skikkelig enn butikkshampoo.. Spesielt nå på sommeren;) Mye sol og mye ute ;) Og mye sand i håret... (jobber i bhg) ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er veldig gjerne med og vil gjerne vinne fordi jeg har mistet sååååå masse hår nå som jeg ammer, og trenger noen gode produkter til håret som skriker etter hjelp!

    Følger deg allerede på facebook :)

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    PS: Flere konkurranser hos meg nå om du vil være med ;)

    SvarSlett
  9. Kun fordi håret mitt trenger det :-) Og nye produkter er alltid gøy!!

    SvarSlett
  10. Ååå så herlig det hadde vært å vunnet noe slik noen gang <3 Håret mitt blir aldri det samme igjen etter 2 barn, sykdom under svangerskap og fødsel og amming. Skjønner ikke hva som har skjedd, bare et tynt og fælt kråkereir oppå hodet mitt uansett hva jeg gjør :( Lykke til alle sammen. Klem fra Laila (laila_talberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  11. Å, det så herlig ut! Kjenner følelsen om jeg kjenner gooodt etter ;)
    Jeg håper på å vinne for å prøve å få tilbake en viss glød i håret mitt etter svangerskap og amming. Det er helt håpløst nå, så jeg tar det stort sett bare opp i strikk når jeg likevel stort sett er hjemme. Til høsten skal jeg tilbake til jobb og da hadde det vært kjekt å sett ut som folk på håret igjen :D

    SvarSlett
  12. Mitt fine tynne hår, med #ammehår trenger en liten forfriskning:)
    Prøver lykken!
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Mitt hår er blitt farget alt for mye, og ikke så god tid til å pleie det selv.Hadde vært fantastisk hvis jeg hadde vært så heldig å blitt trukket ut,og kunne få prøvd et produkt!
    Hilsen mellenie80@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag