11.06.2013

Bloggevent i Oslo

Dagstur til Oslo - det er ikke hver dag det!
Men jaggu var det verd det. Tok flytoget inn til byen og hoppet på T-banen til Majorstuen og fant fort frisørsalongen vi skulle møte opp på - 10 min før tiden. Eventen skulle foregå på Sanz, i en superkoselig salong med trivelige damer. Der fikk vi opplæring og oppvarting av P&Gs egen ekspert Svend Robert og vi fikk behandling mens frisørstolen tok seg av ryggmassasjen. 

Behandlingen innebar rensende hodebunnsmassasje (Dermabrasion treatment) for å gjennopprette og fornye hårsekkene. Deretter cleanser, revitaliser, antioksidanter til håret og en hårmaske - og resultatet kom med en gang. Håret var så mykt, hadde fått tilbake glansen, ga volum til håret og lukter himmelsk. Samtidig føler jeg meg så ren, og gleder meg til å fortsette med produktene hjemme. Hovedfokuset på produktene er å få tykkere og fyldigere hår på bare 4 uker, så dette blir spennende. Jeg er også så heldig og få dele ut noen produkter til dere! Mange har sikkert opplevd hårtap i forbindelse med svangerskal (eller har menn som begynner å bli tynne i håret??) Så jeg er veldig glad for å få denne muligheten

Glemte helt å ta bilder i går, men noen fra mobilen mens jeg venter på å få resten tilsendt på mail


Nå er jeg hjemme igjen, storesøster i barnehagen, lillesøster sover, skittentøyet flyter over, stua er bomba med lego, oppvaskmaskinen er full, det samme er kjøkkenbenken, 1 årskontroll om en time og seinvakt i kveld. Hverdagen har slått til for fullt

Ha en fin dag
post signature

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Ja til tykkere/mer hår!! :)

    SvarSlett
  2. Oioi, det hadde virkelig ikke gjort meg noe å få litt tykkere hår selv! :)

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  3. Moro med bloggeventer! Har en fin giveaway på gang for barn. Velkommen inn! Ha en fin dag! klem, Veronika

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag