07.06.2013

1 åring i hus ♡

Vet dere, i dag fyller Live 1 år!

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg skrev om svangerskap og fødsel, men nå sitter jeg med to staute jenter med masse personlighet og som har stor glede av hverandre. Jeg føler meg så utrolig takknemlig og blitt nok en gang påmint at tiden går fort, og man må nyte hvert øyeblikk. Stolte foreldre og glade barn.

Dagen blir feiret i det små her hjemme med kaker og presanger, så blir det en dobbel bursdagsfeiring i slutten av måneden. Kommer tilbake med bilder fra dagen


7 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra for Live!
    Og gratulerer til foreldrene også.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Oi, tiden har jammen flydd! Gratulerer så masse til nydelige Live!:)

    SvarSlett
  3. Vakre Live ♥ Gratulerer så mye med 1 åring i hus :) Wow,så fort det har gått..
    Ha en herlig bursdagshelg :)

    SvarSlett
  4. Håper dere hadde en flott feiring i går :)
    Gleder oss til å møte dere neste helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse :)
    Nydelige jenta :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med overstått til ei fin lira ei! Vi har ei lita Ada Sofie som også ble 1.år den 7.juni :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag