12.05.2013

Pink, it is!

Vi har valgt å gå for en rosa kontrastvegg på det kommende jenterommet og fargen ble kjøpt inn på fredag.
Vi har valgt å gå for fargen som heter "lille prinsesse", en dus, vakker pastellrosa. Tror den kommer til å bli kjempefin på jenterommet og håper resultatet står til forventningene jeg sitter med nå.

Hadde det vært opp til Tuva og meg hadde det vært ferdig i går, men vi må ta tiden til hjelp og gjøre ting litt gradvis. Vi har fått i alt til veggene, og bestemt gulv så vi kan snart begynne.
Skulle jo pusse opp gangen først, men jeg vil gjøre ferdig soverommene først da dette haster mer.

Noen som har nyttige tips til oppussing av jenterom, evt deling av jenterom?
Jeg gleder meg til å begynne
post signature

7 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet :)

    Vi skal ha delt gutterom når vi kommer så langt en dag, og mitt fokus er å forsøke å lage et lite privat hjørne til hver av dem. Hvordan vet jeg ikke, men jeg vil de skal ha mulighet til å trekke seg tilbake hvis de ønsker det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er lurt! Vi har bare 12 m2, så vi får prøve å utnytte plassen best mulig. Har ikke helt klart med plassering enda, så vi får se hva det blir til :) Første veggen er malt nå, så vi er igang

      Slett
  2. Ser ut som en fantastisk nydelig farge. Gleder meg til å se sluttresultatet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er superfin! Litt rosa og litt hvit - perfekt! Vil tro den kommer enda mer til sin rett når vi får på hvite vegger rundt.

      Slett
  3. Vi har kontrastveggervpå barnerommene, vi har gått for mer farge, nettopp fordi det er barnerom:-)
    Jentene deler rom på hytta og det er et eneste lurveleven uten sidestykke! Begynte nettopp nå å grue meg litt til sommerferien... :-)

    Lykke til med malinga

    SvarSlett
  4. fin farge... gleder meg til å se resultatet :) få litt inspirasjon...

    skal begynne på min lille snuppe sitt rom snart! gleder meg...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Så spennende, gleder meg til og se :D


    Ha en superduper ny uke -
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag