14.05.2013

Oppussingen har startet!

Titter innom en snartur - på tur i seng etter en lang dag.
I går startet jeg og Tuva malingen av soverommet og ble ferdig med hele langveggen. Fra før var en (stygg) tapet med mye mønster og jeg synes ikke resultatet etter malingen ble så bra som vi ønsket.  Så i dag, etter arbeidstid og sengetid for jentene, har vi fått opp gipsplater og får en slett overflate på det nye rommet

Resultatet kommer til å bli mye bedre, og det er like greit å gjøre det skikkelig når man først skal pusse opp. Ved å sette av litt tid hver dag så satser vi på å komme i mål innen få dager/uker.
Mye planer og det dukker alltid opp noe uforutsett så gleder meg til å vise dere mer!
Jeg skal ut på en "shoppingrunde" av mer maling, sparkel og andre ting jeg har fått skrevet på en lapp. Ønsk meg lykke til!

Slenger med noen bilder av prosessen så langt
Tuva er ivrig etter å få stort, rosa soverom

Ferdigmalt vegg - dårlig resultat pga mye mønster i tapeten

Runde 2 - Gipsplater på veggen, en slett overflate

I morgen står sparkling og smartpanel på planen. 
Dette er gøy (og slitsomt)
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin farge :D
    Gleder meg til og se når det er ferdig! Er litt jobb men sååå moro også da, syns ihvertfall jeg ;)


    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ble litt ekstra iogmed at vi måtte legge på gipsplater, men det lønner seg nok i det lange løpet.

      God tirsdag Jatte :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag