16.05.2013

"Ny" settekasse til jenterommet

God kveld dere!
Hatt en fin dag? Her har begge jentene vært hjemme så det har vært hektisk til tider, men fått gjort litt alikevell. Vi har noen rolige dager foran oss, tross litt reising. Tuva skal være til pappan sin, vi reiser til Hitra etter 17.mai toget i morgen, og Oslo på mandag. 
Mamma er så snill og skal bo hos oss med jentene så vi har bare oss selv å tenke på!

Bon Jovi på Telenor Arena står for tur! Vi skal bo til min bror i to døgn, titte litt i byen, ut å spise, sove litt og slappe av uten barn. Det blir godt å lade batteriene igjen og kjenne savnet som kommer etter få timer.

Men over til overskriften: 
- For snart 2 år siden kjøpte jeg en settekasse som jeg malet hvit, og limte på lilla scrapbookingark for å ha på jenterommet. Nå som de får nytt rom ville jeg også ha et nytt design. Og siden det ikke ble helvegg med pip-tapet fikk jeg lurt det inn i settekassen: 
Gøy med litt forandring


Ha en riktig fin 17.mai!
Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Så stilig! Dette skal jeg legge i huskeboka :)
    Ønsker deg en finfin pinsehelg :)

    SvarSlett
  2. Stilig. Har veldig lyst på en sånn en jeg også. Men aner ikke hvor jeg får tak i de.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Jeg kjøpte min på Søstrene Grene for snart 2 år siden. Kanskje de har fortsatt?

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag