03.05.2013

Fredaaaag!

Fredag og fridag - det er så herlig!
Huset er snart helgeklart og i morgen venter en finfin kveld med jentene.
 Can't wait

Tenke å oppfordre alle som titter innom bloggen i dag å stemme på "årets Idol-øyeblikk"
For meg var det ikke et vanskelig valg - jeg elsker Slipknot og jeg elsker Martine. Min stemme har selvfølgelig gått til henne - en magisk audition som du kan se i klippet under.
Vinneren kommer på skjermen 12.mai under "Idol gir tilbake"

Klikk deg inn her og stem!
Og man kan avgi stemme en gang pr dag.
HEIA MARTINE
Hva synes du er årets Idol øyeblikk?
post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg følger ikke litt med på Idol engang, så dette var et nytt fjes og en ny stemme for meg, men WOW! Imponerende!

    SvarSlett
  2. Kos deg masse med jentene imorgen!:)

    Nyt helgen,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag