01.05.2013

1.mai

God kveld! Hatt en fin 1.mai? 
Vi har vært en tur til min mormor som nettopp har kjøpt seg ny leilighet og holder på å flytte inn - det blir så lekkert :) 

Hadde egentlig planer om tivoli i dag, men det må passe med både dagsform og tålmodigheten til mor, så vi utsatte det litt til.  Tuva har overnattet til morfar til i dag, og jeg fikk derfor litt tid for meg selv på formiddagen. Kunne låse meg inn på badet i et par timer med litt egenpleie, noe som også resulterte i blondt hår til sommeren.

Nå sover barna godt og jeg er klar for natta.
I morgen venter en ny, spennende arbeidsdag i helsekosten. Følg oss gjerne på Facebook under Life Heimdal. Der deler vi både oppskrifter, tips og andre ting som kan være interessant for deg som er opptatt av kosthold og helse

Sov godt dere
post signature

4 kommentarer:

  1. Du ble skikkelig lekker med sommerblondt hår:)Alt kler den smukke, er det ikke det dem sier?;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nååh <3 Tusen takk søte du :)

      Slett
  2. Fin du er :D
    Deilig med egenpleie.. skal få bestilt meg frisørtime snart jeg, DET er evigiheter siden !

    Bli gjerne med på gavedryss hos meg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk <3
      Det er så herlig!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag