07.05.2013

1 årsbilder

Live er 11 mnd i dag, og vi har vært å tatt 1årsbilder/ bilder til takkekort litt på forskudd.
Det er ei barndomsvenninne av meg som driver Linn Reppe Photography og holder til her i Trondheim som  jeg dro til sist tirsdag med jentene mine. Nå har bildene kommet, og jeg ELSKER DE:





Selv om Live var trøtt og Tuva litt hyper, så fikk Linn tatt utrolig fine bilder.

Er du på utkikk etter en flink fotograf til en spesiell begivenhet så tar Linn på seg oppdrag.
Det kan være konfirmasjoner, bryllup, bilder i studio eller andre dager du ønsker å forevige.

På facebook siden hennes her: Linn Reppe Photography
finner du både kontaktinformasjon og mange andre flotte bilder!
Jeg har funnet mange favoritter - det er et spesielt uttrykk og stemning i bildene hennes som jeg elsker!
Under er et screenshot av siden hennes bare så dere skal få et liten smakebit på noe av det hun har gjort

9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av søte jenter :)
    Hvilken fotograf er du mest fornøyd med, Linn Reppe eller Frk. Eilertsen? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du, det klarer jeg ikke å svare på :P Jeg ble veldig fornøyd med bildene fra begge to og synes de gir fine, personlige bilder. De har hvert sitt uttrykk på bildene og synes de er dyktige fotografer begge to :) Kommer kanskje litt mer an på type bilde du ønsker? Se på begges facebookside så kanskje du finner den som passer best til deg? Vet ikke om du ble noe klokere jeg, men er storfornøyd med begge to :)

      Slett
    2. Ble ikke noe klokere ;) Hehe. Har sett på begges facebookside, og de har begge nydelige bilder! Så håpet du kunne hjelpe meg litt :P Fikk jo sett de bildene du tok hos Frk. Eilertsen og, og de er jo like fine som de over her. Tenker å ta 1.årsbilder av Marielle rundt månedsskiftet. Vi får se hvor jeg ender opp :)

      Slett
    3. Huff, beklager :P
      Jeg klarer rett og slett ikke å velge. Martine tar veldig fine portrettbilder, og Linn er utrolig flink til å få fram det ekstra inntrykket i bildene. Gå etter magefølelse du :P Lykke til med valget :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. For noen vakre bilder!
    Det øverste er min favoritt, veldig sånn "storesøster passer på deg" i det :)
    Flotte jenter har du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Fru Thoresen :) Jeg likte også det bildet godt :) Herlige blikk mellom de to

      Slett
  4. Så fine bilder av en nydelig jente!

    SvarSlett
  5. Såååå nydelige bilder!

    Ha en herlig dag!

    Klem fra Hilde

    PS: Konkurranse hos meg om du vil være med :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag