16.04.2013

Vår på hjernen

Jeg skal si de to siste dagene har vært fantastiske her i Trondheim - rundt 15 grader og glimt av sol gjennom hele dagen. I går hadde jeg fri og fikk noen minutter i solveggen mens Live sov. For en energiboost!
Men det ser dessverre ut at det stopper her.  Nå har regnet kommet og værvarslet er ikke så lovende for de kommende dagene.

Uansett - jeg får alltid en stor trang til å ha det ryddig rundt meg når snøen smelter.
Få inn litt lyse elementer i interiøret, ting får nye plasser og jeg vil ha det ryddig i skuffer og skap. 
Da passet det midt i blinken at kjæresten var så heldig å få tak i en PAX garderobe på finn som nå har kommet opp på soverommet vårt. 
Jeg er så fornøyd! Endelig er det system og plass til alle klærne våre.
Elementer inni vår garderobe
Nå gleder jeg meg på enda mildere vær slik at man kan plante litt ute igjen. Det er en fin tid vi har imøte!
Ha en fin kveld
post signature

Mer hverdagsoppdateringer finner du på min instagramprofill "stinelervik"

4 kommentarer:

  1. Ja våren er den beste årstiden! Jeg tenkte på det i dag at jeg er mye flinkere til å spise sundt og trene om våren enn resten av året, hehe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er nok mange som kan kjenne seg igjen i det ja :) Elsker våren og alt den tar med seg (Kanskje ikke snøen her i Trøndelag da, men alt det andre)

      Slett
  2. Er dere fornøyde med Pax garderoben? Vi vurderer også Pax, synes det er så mange valg + at det er rimeligere enn mange andre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA! Var så heldig å fant den på "gies bort" på Finn, men kunne lett kjøpt en helt ny hadde vi hadd råd til det ja. Romslig og mange muligheter på innsiden, så jeg er veldig fornøyd. Vi har mindre skap nå enn før, men mye bedre plass

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag