11.04.2013

Titt titt

Heisann!

Vi er fortiden uten Internett og derfor har jeg ikke fått blogget på en stund. Det er mye jeg ikke har visst dere, og har glemt å fortelle at jeg har begynt å jobbe igjen - iallefall sånn halvveis.
Jeg har gradert de siste 6ukene av permisjonen og jobber noen timer i uka på butikken til mamma.
Utrolig godt å komme seg ut av huset, pynte seg litt og "glemme" mammarollen for en liten stund. Live får være hjemme og da har jeg ikke dårlig samvittighet for den lille friheten jeg har fått.
Startet arbeidsuka med et spennende møte med Life-kjeden!
Utrolig inspirerende og jeg kjenner jeg koker over av ideer for butikken vår! Oppfrisking av produktene vi har og jeg har begynt å oppdatert informasjonen om nye produkter. Spennende!
Hjemme begynner det å bli orden etter navnefesten.
Pynten har jeg delt ut rundt om kring i familien og kakerestene havner i søpla (fortsatt noe igjen i fryseren om noen vil komme på besøk) Og vi har fått litt innslag av rosa i stua vår.
Femi, synes mannen i huset, men Tuva og jeg liker det.

Håper Internettet hjemme blir i orden snart, for det er så mye å vise frem!
Er flinkere til å oppdatere instagram, og om du vil følge meg finner du meg under "STINELERVIK"

Ha en fin dag




4 kommentarer:

  1. Titter innom for å ønske deg en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det er deilig å komme seg litt ut og jobbe litt ja :D
    Nyt det!! Nydelig bilde av deg her, liker leppene ;)


    Ha en fin helg,
    ♥Klem Klem♥

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det! Er nok deilig med litt avveksling ja, man trenger definitivt litt tid utenfor hjemmet og alle mammaoppgaver :)

    SvarSlett
  4. Digger sokkene - og interiørstilen din :))
    God helg videre :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag