29.04.2013

Nytt spisebord

Da ble det jaggu nytt spisebord på oss!
Vi kjøpte en spisegruppe da vi flyttet inn hit i desember 2011 og har pussa litt på det - blant annet trekt om stolputene, men disse har fått litt feil og mangler med tiden, så nå får vi et helt nytt spisebord og fine stoler til
Bilde hentet fra Bohus.no
Samboeren er ikke akkurat henrykt over det nye hvite møbelet, men mor i huset er fornøyd-
Happy wife - happy life trøster jeg med

Vi står fortsatt på venteliste og vet ikke helt når det kommer, men jeg tror det blir bra!
Hurra for god kundeservice

'post signature

15 kommentarer:

  1. Ah. Er det ikke deilig med alt som er hvitt og lyst!? Helt enig med deg. Og samboern vil helt sikkert like det når det finner sin plass og du får ordnet i stand :-) Det skjedde her hvertfall :-) God mandag til deg, klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åjo! Lengter etter lysere gulv og annen benkeplate på kjøkkenet nå :P Hehe - stadig prosjekter i eget hjem har jeg funnet ut :P

      Jeg tror også han synes det blir bra når det kommer i hus. Mulig vi maler stue og kjøkken i en annen farge slik at møblene kommer mer fram og vi får frem mer kontraster :)
      ¨
      God mandag Kine :)

      Slett
  2. Utrolig flott spisebord og utrolig flott blogg du har. Finner masse inspirasjon og tips her hos deg. Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susanne :) Så hyggelig å høre
      Ha en fin mandag

      Slett
  3. Kjempe fint spisebord !:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, håper det blir bra :)

      Slett
  4. Har den samme spisegruppa, så kan vel ikke si annet enn at den er superfin!! ;) vil bestille meg vitrineskapet i samme serie, den med tre skapdører, skuffer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stilig! Gleder meg til å få den nå ja :) Hva synes du om kvaliteten? Litt spent med et bord av MDF når det er små barn i huset kjenner jeg, men satser på at den holder i noen år :)

      Slett
    2. Tror selve bordplata er rubberwood, så veldig solid. og har ei jente på fem år selv og ikke noen hakk eller noe enda ;) er jo en Talgø serie, så god kvalitet dette ;)

      Slett
    3. rubberwood er heltre, og dobbeltsjekket dette hos Talgø tidligere, så bordplaten er heltre ;)

      Slett
    4. Tusen takk for opplysningene :) Jeg er veldig positiv til det nye innkjøpet nå kjenner jeg og gleder meg bare enda mer! Tror det kommer til å passe inn i vår stue :D

      Slett
  5. Den spisegruppen er utrolig fin! En venninne har det og de er super fornøyd. Ingen problem selv om de har småbarn:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Har nesten ikke sett den "live" mer ett impulskjøp over telefonen i dag :P Godt å høre at kvaliteten er bra :) Jeg gleder meg virkelig til å få det i hus :)

      Slett
  6. Så moro med nye møbler :D KJempefine!!

    Ha en fin uke,
    Klems Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg :D
      Alltid kjekt med noe nytt synes jeg :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag