04.04.2013

Lyst å bli med inn i lokalet?

God kveld dere! 
Ramla i sofaen etter en lang dag med siste innspurt til navnefesten.
Fortsatt litt som står igjen enda og det ser ut som morgendagen også går med til baking og pynting. 

Snille mamman min var her å passet jentene i kveld slik at vi fikk dratt til lokalet for å dekke bord, trekke om stoler og rigge til bord for den store dagen. Når vi kom hjem ventet tente lys og nyvasket hus! Jeg føler meg så utrolig heldig! Det gjorde godt til en sliten kropp

Sengen frister mest, men fortsatt litt på bakefronten som gjenstår som jeg bør ta i kveld. 
Skal man høre på fornuften eller følelsene?

Under er en liten smakebit på hvordan det blir.

 

Gleder meg til å vise bilder av et fulldekket bord og ferdigpyntet lokale.
God natt dere
post signature

10 kommentarer:

  1. Dette blir jo kjempe fint..Du er så flink..
    Gleder meg til å se resten jeg...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Innlegg kommer fortløpende fremover nå

      Slett
  2. Svar
    1. Tusen takk Solveig :)

      Slett
  3. Så koselig det blir, du har virkelig øye for detaljer Stine. Blir veldig spennende å se resten :) Lykke til med baking og pynting.

    Hilsen fra Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Er veldig stas og ordne istand

      Slett
  4. Så fint det ser ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  5. Dette ser virkelig lovende ut!
    Gleder meg til å se hvordan det blir/ble :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag