01.04.2013

Innspurten

I går kunne vi parkere kofferten for en stund, og synke ned i egen sofa.
Etter å vært på farten i litt over en uke var det godt å komme hjem og starte innspurten til navnefesten som skjer førstkommende lørdag. Advarer dere at den kommende uken vil inneholde mye planlegging og bilder i den forbindelse.
På postkontoret venter flere pakker og det klør i fingrene etter å hente det siste slik at jeg kan få en oversikt over de siste detaljene som mangler. Må handle inn litt kakeingredienser, litt til middagen og drikke, samt noen småting til selve lokalet. Det er gøy å planlegge til fest, men det skal bli veldig godt når det er over også. 
 

Disse tenkte jeg å bruke på kakebordet til å ha cakepops i.
Hermetikkbokser pyntet med washi tape og klistemerker med teksten "present for you" 
Som pinner til cakepops har jeg tenkt å bruke polkadots papirsugerør.

Telysholderne er fra Ikea
Tape, sugerør og tape har jeg kjøpt hos festfabrikken  
(ikke sponset)

Mer kommer til uka!
Er det noe spesielt dere vil se, så rop ut!
Oppdateringer skjer også via min Instagram profil Stinelervik
post signature

11 kommentarer:

  1. Det ser ut som om det kommer til å bli skikkelig fint! Blir spennende å se ferdigdekket bord! :) Lykke til med siste innspurt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sandra :) Blir godt med "hverdag" i morgen og åpne butikker igjen :) God natt til deg

      Slett
  2. Fint med hermetikkboksene. Gleder meg til å se mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vigdis :)
      Har lenge lett etter oppbevaring for cakepops, men tror de blir fine i disse boksene

      Slett
  3. Så utrolig stilige de hermetikkboksene er!
    Tenk å lage noe sånt av brukte bokser da :P
    Gleder meg til å se hva annet ud har funnet på!
    Lykke til med innspurten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, når man får tatt av etiketten og vasket de er det mange bruksområder.
      Jeg gleder meg masse til å vise frem også! Takk for det og god natt til deg :)

      Slett
  4. Så lekkert det ser ut :D gleder meg til å se resultatet fra navnefesten om du deler det!!

    Lykke til med de siste forbredelsene!

    Ha en fin April-uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    Pssst.. Give away på bloggen om du vil være med ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Jatte :) Jeg skal inn å titte hos deg :) God natt

      Slett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Blir nok utrolig lekkert - misunner kreativiteten din
    Må bare si du har en utrolig spennende og bra blogg, satt og leste laaangt tilbake i tid igårkveld, og kommer nok til å følge deg fremover :))
    Lykke til videre med forberedelsene :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Cathrine. Må innrømme at det meste av inspirasjonen min er funnet på Internett, men det er hyggelig å kunne sette et personlig preg på det.
      Hyggelig at du liker bloggen min :) Det varmer! God natt til deg :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag