07.04.2013

Festkake til Lives navnefest

Gårsdagen stod til absolutt alle forventninger!
Vi hadde en utrolig fin dag sammen med familien med god mat og et kakebord som vi sikkert ikke kom halvveis i en gang! Har tatt en del bilder som jeg skal vise dere fremover, men akkurat i dag er det avslapping og søndagsfølelse med familien.

Legger ved bilder av sjokoladekaken jeg lagde til navnefesten.
Fylt med vaniljekrem og sjokoladesmørkrem. Trekt med marshmallows
 
 
 


 
 
   
Ha en fin søndag

post signature

14 kommentarer:

  1. Så utrolig fin kake! Jeg digger detaljene med blomstene! Kjempefin var den!
    Gratulerer så mye med vel overstått :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk for det Sandra :)

      Slett
  2. For ei nydelig kake! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vigdis :)

      Slett
  3. Fytti, så lekker den var! :D
    Godt å høre at dere hadde en fin fest :)
    Nyt kvelden! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Fru Thoresen :) Det samme til deg :)

      Slett
  4. Steikji for en fin kake.... kunstverk!!!! :) flink du er!!!

    Gratulerer så masse med overstått... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!
      Ønsker deg en fin kveld :)

      Slett
  5. Så nydelig kake. Du er virkelig talentfull. Baking er ikke min sterke side dessverre.

    Må si , du har et fint design. Er det noe du driver med ? Å hjelpe andre med design ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Interessen økte betraktelig da Tuva var nyfødt og med så mye inspirerende på Internett har det blitt en koselig hobby.

      Takk for det. Jeg kan godt hjelpe :) Send meg en mail på stinelervik@gmail.com :)

      Slett
  6. Hei Stine! Så flott kake! Hvordan får du laget bokstavene? Finnes det egne former?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne :)
      Tusen takk - bokstavene er laget med hjelp av silikonformer. Disse finner du blant annet her: http://www.festfabrikken.no/products/form-bokstaver-a-z

      eller her: http://www.kakeboksen.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=559&category_id=189&option=com_virtuemart&Itemid=61

      Jeg har den siste.

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag