25.04.2013

Det går i ett...

... fra morgen til kveld

Med to barn hjemme gjelder det å holde hodet kaldt og finne på ting for å aktivisere store og små gjennom hele dagen. Det blir ikke mange pustepauser når de er våkne, og kveldene blir satt ekstra stor pris på.
Live er høyt og lavt og må passes på hele tiden. Nå har hun knekt klatrekoden og jeg fant henne stående på Tuvas godstol i dag. Holdt seg fast i ryggen på den og sto og hoppet stolt og fornøyd.

Simovognen vår har jeg vasket og klargjort til henting i helgen
Jeg kjenner det er litt vemodig å kvitte seg med den da dette er en vogn jeg har vært svært fornøyd med. Har hatt den i snart 4 år og den var en av de store tingene som sto høyt på ønskelisten da Tuva lå i magen, men siden vi er ferdig med barna er ikke behovet for vognen tilstede , så får trøste meg med at noen andre drar nytte av den.

Håper dere har hatt en fin dag! 
 

post signature

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg godt igjen i det du skriver der ja!
    Jo mer aktivitet, jo mindre bråk :P
    Ubeskrivelig deilig å slenge beina på bordet på kvelden!

    Gruer meg til å si farvel til alt utstyr og klær når vi er ferdig med det etterhvert nå, men samtidig skal det bli godt å bli kvitt alt rotet :)

    Ha en herlig fredag og en herlig helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, helt klart! Kveldene har vært utrolig hellige i disse hjemmedagene så skal bli godt med barnehage igjen i morgen.

      Ja, var veldig rart, men nå kjennes det godt igjen :) Godt å kjenne at det går fremover, men mange minner som følger med disse gjenstandene også, men vi har heldigvis bilder å støtte oss til :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag