13.04.2013

Bilder fra navnefesten

Endelig på nett igjen!
I dag tenkte jeg å vise noen bilder fra navnefesten til dere:
Mange av dere har etterspurt linker, og her kommer noen
 
 
Gavebordet ble pyntet i samme stil som middagsbordene.
Hvite duker og en lys rosa løper midt på som fikk fram litt kontraster og mer helhet i lokalet. Jeg hadde bestilt rosa cottonlights som ble lagt på bordet og bokstavene er kjøpt hos Skeidar

Jeg hadde laget et album i rosa kartong med bilde av Live på framsiden. 
Der skrev alle gjestene en liten hilsen til Live som jeg tror kan være fin å ha med seg resten av livet. Det samme ble gjort i Tuvas dåp, og det er så koselig å lese hva de andre har skrevet. Håper, og tror jentene vil sette pris på dette.
  
Bordet ble dekket opp til 26 gjester. 
Hvite duker, stoltrekk fra partyplaner/Festfabrikken med rosa sløyfer.
Rosa polkadots servietter ble bestilt fra Ebay. Pompomsen har jeg laget selv og bestilt silkepapir fra Ebay. 
 
Som alltid tror man det blir alt for lite kake, men det blir jo ALLTID for mye igjen.
Jeg hadde laget Chocoladechip cookiedough brownies som du ser helt til venstre i bildet. En sjokoladekake trekt med marshmellowstrekk, oreokake med roser laget av smørkrem, rosa makroner med hvit sjokoladefrosting, vaniljecupcakes og red velvet cupcakes.

Øvrige familie stilte også med ostekake, romkake, suksessterte, pavlova, kræsjkake og gulrotkake. I tillegg satte jeg fram små beger med potetgull i egendesignede popcornbeger som var med i designpakken fra Siri i Superlativ - detaljene og helheten på disse har jeg lyst til å vise dere i eget innlegg

Nå er det helg og avslapping med familien.
Tuva har vært på overnatting hos mormor og jeg har fått sovet lenge i dag.

Håper dere har ei super helg!
Klem
post signature

18 kommentarer:

  1. ÅÅhh vad fint! =) Helt i min smak, hoppas ni hade en bra dag. Kram

    SvarSlett
  2. Så masse fine detaljer! Skjønner ikke hvordan du har fått tid til alt dette! Supermom :)
    Ååh så godt alt ser ut! Tror det ble nok kake ja, hehe.
    Fin helg til dere:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Med litt planlegging så gikk det utrolig bra! Hadde helt fri både fredag og lørdag før selskapet :)

      Slett
  3. Åh... Her var det mye godt. Nydelig kakebord.
    Og nydelig dekorert festlokale. Du er kjempeflink!

    Ha en fin lørdagskveld.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tonje Merethe :)

      Slett
  4. Så utrolig fint du hadde gjort det :)
    Ønsker deg en herlig lørdagskveld med familien!

    SvarSlett
  5. Mmm, så mange fine og deilige kaker! :D Du er meg en liten superkvinne du, Stine! Skjønner ikke hvordan du rekker halvparten! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk til høyere makter at jeg fortsatt hadde permisjon, så brukte dagene godt og startet tidlig med detaljene så den siste uken var det kun baking. Herlig å planlegge til fest

      Slett
  6. Så fint og gjennomført:)

    SvarSlett
  7. Sååå fint og gjennomført :D kjempefint!

    Ha en finfin slutt på helgen,
    Klem Klem♥

    SvarSlett
  8. Det så kjempefint ut!! Nok ett inlegg jeg kommer til å lagre og ta frem når jeg trenger inspirasjon til dåp :) Har bare ett lite spm ang. den cookie dough brownien...lagde den i helga, men syns deigen på toppen ble så "kornete" pga sukkeret, merket du det? Har du noen tips?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :)
      Kanskje du ikke blandet den lenge nok? Hvis det er på grunn av sukkeret så kan det være grunnen :) Ellers har jeg lite råd - den ble litt for mektig for min smak

      Slett
  9. Så fint :) Hvor har du bestilt de sløyfene på stolen fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) stoltrekkene og sløyfene er fra partyplanner/festfabrikken. Link finner du i innlegget. Finnes i mange forskjellige farger

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag