05.04.2013

1000 takk!

God morgen! Hatt en fin start på dagen?
Storesøster ble levert til normal tid i barnehagen, pappaen har fri og tar seg av Live, og jeg er straks i mål med bakingen. Det føles så godt å endelig se målstreken.

Ser at dette innlegget er nr 1000 som publiseres!
Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle bli så stort som dette..
I over 4 år har jeg delt bilder og tekst fra min hverdag. Funnet inspirasjon og søkt råd hos dere andre, og stiftet mange nye bekjentskaper. Noen av dere har jeg også vært så heldig å møtt,  og et nytt bloggtreff er noe vi virkelig bør få til igjen.

Så vil jeg sende en stor takk til alle dere som titter innom oss daglig.
Dere som legger igjen koselige hilsninger og setter spor etter dere her inne. Jeg er så utrolig takknemlig for hver enkelt av dere som tar del i vår hverdag og gir meg lysten for å fortsette med dette.
Håper dere får en super dag! 
Stor klem og tusen takk til akkurat deg :)

post signature

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1000 flotte innlegg fra deg :D
    Tror kanskje jeg har lest så og si alle *fnis*
    Håper på mange mange flere!
    Ha en herlig helg,og en fantastisk navnfest <3

    Og ja,nytt treff må ordnes.
    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Vi må sette oss i organisasjonsboksen og få til et treff igjen! Har plutselig blitt en stund siden sist

      Slett
  2. Gratulerer med ditt 1000 innlegg :) Utrolig artig å få lov å få et lite innblikk i din og din families hverdag! De muffinsene dine på bilde såg veldig flotte og lukseriøse ut :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Tenkte å legge ut oppskrift på disse også

      Slett
  3. Gratulerer med innlegg nummer 1000.. Håper du fortsetter å blogge i mange år til. Veldig glad i bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hild Frøya :)
      Har ikke tenkt å gi meg med det første :)

      Slett
  4. Gratulerer med innlegg #1000! :D
    Jeg håper på 1000 til :)
    Masse lykke til i morgen :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med innlegg nummer 1000!
    begynner å nærme med det jeg også;)
    Masse lykke til med navnefesten. Kakene, lokalet og pyntingen så nydelig ut!!!
    God helg
    klem Tonje

    SvarSlett
  6. Grattis med nr 1000!! :)

    Og de cupcaksa så nyyydelig ut!:)

    Ønsker deg en fin helg,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag