10.03.2013

VINN GRATIS FOTOGRAFERING

Husker dere bildene vi tok hos Frk Eilertsen?
Jentene og jeg var der en tur før jul, og endte opp med kjempefine bilder som ble både julegaver og pynt her hjemme.  
Nå er jeg så heldig  å få dele ut:
 gratis fotografering til en av dere til en verdi av 1500,-
Dette inkluderer en time med fotografering og ca 17 bilder på mail til fri bruk!
Martine, som er damen bak har eget studio hjemme her i Trondheim (på Kolstad) med muligheter til forskjellige bakgrunner og setting slik at bildene blir så personlig som mulig.

  


Konkurransereglene er enkle:

- Lik Frk Eilertsen på facebook 
(Obligatorisk og gir 2 lodd)
- Del denne konkurransen på din blogg/facebook
 (4 lodd og gjerne trykk del knappen via denne siden)

Du kan altså trekke 6 lodd og vinneren vil bli trekt 14.april
Skriv i kommentarfeltet under hvor mange lodd du tar
Bli med - du kommer garantert til å bli fornøyd om du skulle være den heldige
Klikk deg inn på bloggen hennes om du vil se/lese mer

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET
post signature

52 kommentarer:

  1. Dette vil jeg være med på. 6 lodd på meg. Hilde Kjøsnes

    SvarSlett
  2. 6 lodd på mæ :) Silje Solem

    SvarSlett
  3. Mina Sormbråten10/3/13 18:29

    6 lodd ;)

    SvarSlett
  4. 6 lodd:) julie
    Juset@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Da ble det vel 6 lodd da ;) www.siljehahn.blogspot.com

    SvarSlett
  6. blir 6 lodd på meg også :) torilmari@gmail.com

    SvarSlett
  7. 2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  8. 6 lodd på meg:-)

    Astrid

    SvarSlett
  9. To lod her. tinesiren@gmail.com

    SvarSlett
  10. 6 lodd på meg ;-)

    Katrine

    SvarSlett
  11. 6 lodd på mæ:) christinakjoren@msn.com

    SvarSlett
  12. 6 lodd på meg :) camillatangvik@msn.com

    SvarSlett
  13. Deltar med 6 lodd=)liker siden hennes og delt på blogg :)

    SvarSlett
  14. Deltar med 6 lodd og håper på det beste! Hun tar virkelig flotte bilder! andreaho@online.no

    SvarSlett
  15. Deltar med 6 lodd! Fantastiske bilder! andreaho@online.no

    SvarSlett
  16. Jeg deltar med 6 lodd :) (idnervik@gmail.com)

    SvarSlett
  17. 6 Lodd på meg :)

    -Frida.h

    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett
  18. Deltar med 6 lodd :) spranne@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 6lodd på meg;) randisolem@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hilde Kristin13/3/13 19:49

    6 lodd!:)
    hilde_1995@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 6 lodd på meg! tvi tvi :)

    SvarSlett
  22. Jeg deltar med 6 lodd :)

    rosababe_89@hotmail.com

    SvarSlett
  23. ble 6 lodd på meg. Silje Tøndel

    SvarSlett
  24. 6 lodd på meg =) Likt siden og delt på facebook =)

    SvarSlett
  25. 6 lodd på meg :) Maria Grendal

    SvarSlett
  26. nina valvåg10/4/13 10:42

    6 lodd på mæ :-) nina valvåg

    SvarSlett
  27. 6 lodd, jeg er med, likt siden til frk og delt på facebook og bloggen min :) !

    e-mail: theresehaugan91@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Delt og likt siden til Martine lenge, altså 6 lodd på meg! :)

    (torillrosdal@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. 6 lodd:):) Likt siden lenge og blir bestilt fotografering kun til henne fra nå av:):):)

    SvarSlett
  30. likt og delt,6lodd på meg også.

    SvarSlett
  31. 6 lodd:) christinakjoren@msn.com

    SvarSlett
  32. Andrea Vangen10/4/13 19:39

    6 lodd på meg og! andrea@tronderoil.no

    SvarSlett
  33. likt og delt på face:) 6 lodd. teresetveit@hotmail.com.

    SvarSlett
  34. 2 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne bli med på trekningen med 6 lodd :)
    Bor ikke i Trondheim lenger, men tar gjerne turen dit for fotografering!

    SvarSlett
  36. 6 lodd på meg :)) stine sjøvold

    SvarSlett
  37. heidi walstad14/4/13 12:05

    6 lodd på mæ:)heidijulie@hotmail.no

    SvarSlett
  38. 6 lodd på mæ.. Vivibrevik@yahoo.no :)

    SvarSlett
    Svar
    1. vivibrevik@yahoo.no

      Slett
  39. 6 lodd på meg. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klemmer fra Andrea

    SvarSlett
  40. 6 lodd og en stor posjon håp..!

    SvarSlett
  41. KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET

    SvarSlett
  42. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag