20.03.2013

Påskeklart

I barnehagen er de godt i gang med påskepynten og årets karse kom hjem i går. 
Vi starter påskeferien allerede nå til helgen, siden Tuva skal være til pappan sin under påska i år.

Men litt pynt måtte vi ha her hjemme også, og vi fikk pyntet noen påskeegg i går.
En fin aktivitet å gjøre sammen med barna.


   


Eggene henger på noen bjørkekvister vi tok inn under helgas skitur og man kan skimte grønne blader som spretter på grenene.
De kan også legges på et lysfat, i en skål, etasjefat eller liknende for å bruke de til pynt

Ha en fin dag
post signature

7 kommentarer:

  1. Så lekkert! :)
    Pynter ikke til påske selv, men ble frista av dette :)

    SvarSlett
  2. I barnehagen hos oss har de ikke planer om påskefrukost eller noe slikt. Har heller ikke laga noe enda, om de skal vet eg ikke. Dårlig med info der fra! Møkka plass :p *søkt om bytte på plass*

    SvarSlett
  3. DE var lekre de! Skikkelig delikate :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine med litt bling! Eg vart inspirert!

    SvarSlett
  5. Så sjarmerende og flott:-)

    SvarSlett
  6. Kjempe flink er du Stine...
    Må nok "stjele"ideen om flotte perler på eggene,blir ikke det samme med masse maling på....he he he..
    Delikat og lekkert......
    Klæm Fra Frk Wickstrøm.

    SvarSlett
  7. DET VAR RÅÅÅÅPENT <3

    Vi har foresten akkurat kjøpt oss et tre etasjes hus og skal pusse opp hele greia, det jeg liker da er INSPIRASJON .. men det er desverre ikke altid like lett å få med seg alle interiørinnleggene - selv på blogger man følger ..
    Så for å få med meg alle interiørinnleggene, eller i allefall mange, har jeg bestemt meg for at folk skal få låv til å publisere interiørinnlegg - da spesielt slike som har med barnerom / lekekroker eller slikt å gjøre inne på facebooksiden min, man må selvsagt like den for å legge ut ting dær og til gjengjeld for at jeg får se innleggene, skal jeg kommentere alle interiørinnleggene som blir lagt ut der ..
    Dette er jo en ypperlig måte for meg å få sett innleggene og en fin måte for de som publiserer der å få flere lesere siden jeg har noen følgere der inne ..
    Kommer du til å publisere interiørinnlegg dær ??
    Isåfall, klikk deg inn her ---> http://www.facebook.com/pages/gullanminebloggno/227571977293241?fref=ts
    Husk å lik siden og publiser så mange interiørinnlegg du bare vil
    Jeg er foresten veldig glad i å bake, så om du har bakeinnlegg med oppskrift kan du gått dele det også ^^

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag