24.03.2013

Påskehilsen

God kveld! Her kommer en liten påskehilsen fra oss på Hitra!
Med strålende sol og lite vind blir dagene veldig fine. Vi har vært på trilleturer og kjøpt softis. Tuva har vært på lekeplassen og et par båtturer og vært ute med alle de ungene som er i "nabolaget" nå som de fleste har påskeferie. I morgen kommer samboeren og henter Live for å dra på besøk til sin side av familien. Tuva og jeg blir igjen i noen dager og det kjennes godt å kunne sette av noen dager sammen med bare henne.
Jeg kommer etter på torsdag.

Frem til da skal vi nyte ferien og fylle opp energilageret (Går det egentlig med to små som våkner kl 06.30 og full tempo ut dagen?) Dra inn mye sjøluft og glemme alle "bekymringer" hjemme



Ha en fin kveld

post signature

6 kommentarer:

  1. Hei og god kveld. Det så helt herlig ut å være ute og nyte frisk sjøluft. Vil takke deg for en koselig og inspirerende blogg, liker stilen din veldig godt :)Jeg er ny i dette gamet så jeg vandrer litt rundt i denne vidunderlig blogg-verdenen og suger til meg masse inspirasjon. Ha en riktig hyggelig kveld videre. Hilsen i fra Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselige ord Carina :) Ønsker deg og dine en riktig god påske:)

      Slett
  2. Så koselig! Herlige bilder:) Ha en fin påske videre :)
    klem

    SvarSlett
  3. God påske til dere!

    SvarSlett
  4. Fine bilder. Nyt ferien:)

    SvarSlett
  5. Så fint dere ser og høres ut til å ha det :)
    Håper resten av påska blir like fin for dere! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag