05.03.2013

Morgenstund

Late morgener tilbringes i sofaen i nattdrakten og med gode tepper før vi spiser en sen frokost og tar fatt på den nye dagen. Siste tilskuddet i teppefamilien er dette nydelige, foret pleddet fra Jollyroom! Elsker det! Jeg nyter virkelig det å ikke må stresse om morgenen og vi tar alt i rolig tempo for å få en best mulig start på dagen.

 

Nå er Tuva levert i barnehagen, Live sover sin første dupp og jeg har akkurat fullført dagens treningsøkt.
Hvordan ser din morgen ut?
post signature
//Sponset innhold

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, skikkelig godstemning.
    Rolige morgener er et must, og enda mer når man er flere enn seg selv tenker jeg! ;)

    Her bringer morgenen utpakking, utsjekking og flytur hjem. 1 ukes ferie er over, og det er både trist og godt ;)

    Sandra :)

    SvarSlett
  2. for et deilig teppe! Har en genser i samme mønster, nydelig :)
    Ha en fin dag:)
    klem

    SvarSlett
  3. Ah.. Høres ut som deilige morninger. Vi får nyte det nå som vi går hjemme i permisjon. Jeg priser meg lykkelig for akkurat det samme :-) Nydelig pledd også forresten :-) KLEM!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag