18.03.2013

Med våren kommer forandring

Hvert år får jeg en trang til fornying både av garderoben og interiøret når det går mot lysere tider. 
Tanker i år veier mot pasteller i rosa, gult, mintgrønn og turkis, men jeg er ikke så flink å ta det med helt inn i rommet. Kanskje er jeg litt for feig på interiørfronten, og safer heller med det som er kjent og trygt.
Hittil i år har det bare kommet inn noen grønne planter og noen snittblomster.
Fargerike tekstiler, spreke vaser og glass, greengate, lys og bilder håper jeg vi får se mye til denne sesongen





Nå snart ventes påskekos i barnehagen og forhåpentligvis en hyggelig ettermiddag med familien 
(trassen er på topp igjen, men med ny "taktikk" fra fredag satser vi på at det snart snur)

Ha en fin dag
post signature

11 kommentarer:

  1. Ja, du den trassen.... hufff.... men funka godt hos oss m ooooverdådig skryt om hvor flink han er osv.... skryt skryt skryt.... hehee....
    så havner vi litt i trass-tralten igjenn.... såååå... ja... henter vi oss inn igjenn... skal ikke vere lett asså... :)

    Gld dag her i dag, fikk vite at jeg kom til finalen i redesign konkurransen i lokalavisa, gøøøy :) lagt ut bilde på bloggen visst du vil se.

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa! Vi prøver nå med mer slavisk timeplan og masse skryt. Håper det går, for strikken min er tøyd til det ytterste i perioder føler jeg :)

      Gratulerer med finaleplass! Selvfølgelig må jeg inn å se det :)
      Ha en fin kveld

      Slett
  2. Jeg har fått øynene skikkelig opp for farger nå, og gleder meg til å innrede skikkelig. Når ting blir 100% ferdig her.. Elsker å pusse opp jeg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så herlig med litt kontraster med farger synes jeg :) Lite oppussing her, men mye ommøblering og flytting av interiøret :P

      Slett
  3. Svar
    1. Tusen takk, Divamamma :)

      Slett
  4. JA, det er alltid fristende med litt forandring når det nærmer seg vår og lysere tider. Her skal gult byttes ut med mint etter påsken.

    Ha en fin uke:)
    -Stine-

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig det høres ut! Vår vegg er kremfarget og et (stygt) mørkt gulv gjør at jeg føler mye krasjer om jeg tar inn farger. Drømmer om nye vegger og et lyst gulv!

      Takk det samme, Stine :)

      Slett
  5. er hos deg jeg henter inspirasjon til interiør, synes du har en utrolig god smak:) Er selv stor fan av rosa og mintgrønn, så får se om jeg får noen fine vårfarger inn i huset :)

    SvarSlett
    Svar
    1. WOw, så utrolig koselig å høre Katrine Helen :) Den kommentaren satte jeg stor pris på :) Tidligere når jeg skal blande inn farger har jeg alltid falt på dus rosa og mulig det samme skjer i vår :P

      Ha en fin kveld

      Slett
  6. Så fint du har det, Stine :-) Flink du er! Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag