27.03.2013

Lynkurs i bilderedigering

Etter 6 fine dager her på Trøndelagskysten setter vi snuten hjemover idag.
I morgen skal Tuva videre til sin pappa og jeg fortsetter påskeferien med Live og samboerens side av familien. 

Det er alltid så godt å komme til Hitra.
Late dager med familien rundt seg og god mat. Jeg får virkelig slappet av og lade opp batteriene. Tuva har blitt kjent med masse barn rundt her og fått mange nye venner i løpet av ferien.

Et lite lynkurs i bilderedigering fikk jeg også tid til.
Det er min lillebror som er ekspert på dette området og jeg fikk noen lure tips. Nå er det bare å komme seg hjem for å prøve
Under har jeg prøvd meg på et bilde av Tuva. Endret litt farger, skarphet og fjernet litt skygger. Bilderedigering er gøy!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag