06.03.2013

Jentenes kjole:

Kjolene som jentene skal ha på navnefesten har kommet.



Har lenge lett etter matchende klær, men vært vanskelig å oppdrive når Live bruker babyklær og Tuva bruker jenteklær. Løsningen ble Ebay, og kjolene var så utrolig nydelige i virkeligheten

Kjolene er helt hvite med et ekstra lag tyll på skjørtet festet som en pose med masse små løse hvite blomster som danser inni kjolen etter bevegelsene. Den har en nydelig blomst og silkebånd rundt livet som knytes bak. Jeg tror de kommer til å bli nydelige på navnefesten!

Som jeg gleder meg til å ta bilde av de sammen i disse!
Kanskje Live går innen en mnd også? Hun er iallefall opp OVERALT og slipper seg for å stå selv i korte stunder
LINK TIL EBAY
post signature

11 kommentarer:

  1. Sååå nydelige kjoler :) Skikkelig prinsesser ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til begge skal ha de på :)

      Slett
  2. Vakre kjoler, de kommer til å bli knallfine i de, begge to :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tror jeg også :)

      Slett
  3. Utrolig nydelige kjoler! Det blir stas å se dem i matchende kjoler!
    Ebay er tingen, altså! :)
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker Ebay! Funnet nesten alt der :)
      Gleder meg til å se de på hos begge to

      Slett
  4. Så fine kjoler! De kommer til å se ut som to engler:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tror jeg også :)

      Slett
  5. Hei. Takk for en koselig blogg.
    Har disse skjønne kjolene noe "navn" på ebay?
    Hilsen en farmor til to små prinsesser...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre!
      Her er link til kjolene: http://viewitem.eim.ebay.no/Flower-Girl-Dress-Available-White-Ivory-or-White-with-Pink-Petals-Age-3mth5yrs4-yearsWhite-Dress/300862564950/item?variant0=4+years&variant1=White+Dress&transId=786188833020

      Slett
  6. Tusen takk skal du ha.
    Kos deg fortsatt med de to nydelige "skattene" dine.
    Hilsen en farmor

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag