16.03.2013

I L O V E S P R I N G

Jeg kan ikke få sagt det nok ganger: det er snart vår!


Har vært bitende kaldt til oss i noen dager og mange cm med nysnø har kommet den siste tiden. Men solen varmer godt og smelter mye i løpet av en dag. Vannet drypper fra taket og man kan høre fuglene synge.
Jeg blir med en gang i mye bedre humør, og merker fort hvor deppa vinter og mørketid gjør meg. 

I dag er det ikke fult så kaldt.  
Jeg fikk sove helt til kl 11, kaken er ferdig og klar for levering, huset er snart rent igjen (utrolig hvor langt melisstøv svever!) og vi skal ta oss en tur ut i finværet før storesøster kommer hjem i ettermiddag

Kaken viser jeg fram på bloggen i morgen, men noen bilder ligger allerede på Instagram
 "Stinelervik" heter jeg om du vil følge meg

Ha en fin dag

2 kommentarer:

  1. Hahaha.... Jeg måtte le litt da du skrev "Utrolig hvor langt melisstøv svever". Jeg kjenner meg så igjen!
    Både med melisstøv, og det med vinterdeppingen... Er så utrolig godt med litt sol-lys igjen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, finner glitter og støv flere meter bort fra der jeg holdt på :p
      Håper vi får noen fine dager med mildvær og sol slik at snøen kan begynne å forsvinne litt

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag