14.03.2013

Hurra for gode tilbud

Det har vært så gøy å planlegge navnefest denne gangen og her kommer nok et innlegg om akkurat dette.
Det er drøye tre uker igjen, men jeg ønsker minst mulig stress i påsken og den påfølgende uken (som jeg tenker skal gå med til baking) Så jeg har prøvd å gjort unna mest mulig før den tid.

I gårkveld var alle pompoms brettet og klipt til slik at de bare kan brettes ut når lokalet skal pyntes. 
I dag fikk jeg bestilt en løper, lys og vaser til å ha på middagsbordet. 



¨
Vasene kostet kun 5,- pr stk! Jeg elsker gode tilbud

Nå skal kjøkkenet skrubbes og kakepynt til en dåpskake til helgen skal lages.
Følg meg på Instagram! (Stinelervik) Der legger jeg ut oppdateringer etterhvert

Ha en fin kveld
post signature

10 kommentarer:

  1. Kjekt med slike tilbud. Så ut til å bli kjempefint det der:) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, greit når det kan være både fint og billig :)

      Slett
  2. Kom akkurat over bloggen din og tok en titt =)
    Så utrolig fin leilighet dere har! Er selv trønderjente.
    Bare lurte (nysgjerrig =P ) hvor ligger den? Og hvordan har dere rå til å kjøpe en så stor og fin leilighet? =O Hva jobber mannen din som?
    Synes bloggen din var kjempefin, og kommer garantert til å komme hit flere ganger =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :)
      Vi flyttet til Kattem, rett og slett fordi der var leilighetene billigst etter størrelse og det trenger vi absolutt med to små barn i huset.
      Mannen er selvstendig næringsdrivende. Koselig å høre! Alltid kjekt med nye følgere :)
      Ha en fin kveld

      Slett
  3. Jeg elsker virkelig små vaser som dette. Perfekt å pynte bordene med
    og fylle de med så markblomster når sommeren kommer.

    Lykke til med innspurten til dåpen!
    Ha en fin helg.
    -Stine-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Stine.
      Jeg gleder meg til å ta bilder av alt og vise frem helheten. Samle familien og feire Live - det blir nok en herlig dag!

      Slett
  4. Det var noen ordentlig fine vaser! Lykke til med navnefeiringen - godt du har litt tid på deg enda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Veldig greit å slippe stresset :)
      Regner med det blir noen hektiske dager rett før, men det meste er unnagjort nå :)

      Slett
  5. Så fine vasene var. Kommer til å bli ett kjempe fint bord til navnfesten :)
    Hvor har du kjøpt de fine vasene??

    God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hege. De er kjøpt på Kremmerhuset :) De finnes i flere farger :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag