13.03.2013

Happy day!

Hei dere!
Startet dagen på City syd med en liten shoppingrunde av klær til Tuva og meg selv. 
Shopping er terapi og det er utrolig godt å komme seg ut av døren helt alene og titte i butikker uten vogn og en veske full av bleier. 
På tur hjem fikk jeg et skikkelig vårsjokk! med strålende sol, bare veier, snøen som smelter fra taket og  Pinks nye singel "Try" på radio'n. Jeg rett og slett elsker den sangen og får et skikkelig kick av den. 
Har du enda ikke sett musikkvideoen, så logg deg inn på youtube tvert! -Gåsehud!
Hjemme lå det en fin pakke i postkassen.
Jeg har bestilt silkepapir for å lage pompoms dekorasjoner til navnefesten, og satte igang med det samme. 
Har øvd meg på et par-tre stykker nå og tror det kommer til å bli fint til den store dagen.
Øvelse gjør mester!
 

Oooog, en liten smakebit på invitasjonene som kom i går og videresendt i dag

post signature

6 kommentarer:

  1. Godt med litt alenetid innimellom:) Det trengs.
    Så fine invitasjoner:) Pompomene blir jo kjempe fine:)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Gleder meg til å komme inn i lokalet vi skal leie og starte pyntingen. Vanskelig ¨se for seg når man sitter hjemme :P

      Slett
  2. Så nydelige pompoms.. Har du en oppskrift? Har kjøpt inn silkepapir selv, men er vel ikke helt dette jeg kan best.

    Og så søt inbydelse..

    Ha en fin ettermiddag

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Oppskriften jeg brukte er fra Martha Steward: http://www.marthastewart.com/265163/pom-poms-and-luminarias-how-to

      Tenkte også å lage en norsk versjon på denne bloggen om litt - veldig enkelt :)

      Ha en fin dag

      Slett
  3. Et vårsjokk er absolutt ikke feil!
    I dag hadde vi solen til halv 7, så det blir bedre for hver dag som går. (selv om det fortsatt er veldig kaldt).

    Veldig fine invitasjoner!
    -Stine

    SvarSlett
  4. ÅÅ, jeg gleder meg sånn til å handle klær til megselv! Alså vanlige klær, og ikke mammaklær, haha :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag