04.03.2013

Kostholdsendringer

Hadde planer om mye tid til bloggen i dag, men det ble hjemmedag med Tuva også, så da hadde man nok å fylle timene med. Så bilder fra hjemmet, oppskrifter og klærne til navnefesten må vente litt til.

De siste ukene har vi skjerpet kostholdet og prøver å finne en sunnere livsstil. 
Jeg har lenge tenkt å starte opp på South Beach igjen, men har ikke vært så motivert til å gå "all in", men mikser og trikser litt selv og det har blitt en variant av lavkarbo (?)

I går hadde jeg første treningsøkt på 30 days shred og jeg er stiv som en stokk i dag.
Uvant følelse å kjenne at kroppen har jobbet på den måten, og jeg har faktisk savnet det.
Så snart barna har sovnet må man finne fram treningstøyet (og ta ned persiennene) før vi kan sette strek over dagens økt. 

Kjolen min kom i dag, og det er motivasjon i en måneds tid.
Her er noen bilder av maten de siste ukene

  
Salat med spekeskinke og chorizo   -   Havregrøt med blåbær, kanel og tagatose

 
Kyllinggryte  -  Kesam, epler, blåbær og kanel

 '
Lavkarbo vafler med sukrin - Kylling med salat

 
Kesam med jordbær og blåbær  - Egg og bacon med salat og purreløk
    
Laks med sitron og grønn salat  -  Takeaway lunch når man skal ut av hjemmet
 
Omelett med pølse, paprika og spinat  -  Lavkarbopizza (NYDELIG) med pølse og cherrytomat

Smoothies
Bær til venstre, grønnsaker til høyre
 


Har du noen sunne, gode oppskrifter du vil dele?
Legg gjerne med link

post signature

3 kommentarer:

  1. Flink :-) Maten så nydelig ut :-)

    SvarSlett
  2. Mmm, her var det mye godt :D

    Ha en fin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. så kjempe godt ut :)
    håper du legger ut oppskrifter ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag