09.03.2013

God start på dagen

God lørdag!
Er det ikke herlig med helg, dere?

For min del har jeg sovet utrolig lite i natt. Satt opp litt for lenge med kjæresten i går og spilte spill og så tv. Live tar dessverre ikke hensyn til det, og stod opp til fast tid.
Ute er det fint vintervær, med strålende sol og -12 grader! 

Er så koselig å se dagslyset kommer inn, og sinnet blir med ett mye letter. 
Det er også mye artigere å ta bilder med et perfekt, naturlig lys! 
Våren i anmarsj


Elsker det lyset som vårsolen tar med seg inn i stua vår

Like fint i sofaen som på barnevognen

Ha en fin dag dere!

post signature

11 kommentarer:

  1. Koselig dere har det :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Divamamma :)

      Slett
  2. Så fint lysfat :)
    Å sitte oppe lenge hører med til sjeldenhetene siden guttungen heller ikke tar hensyn til det hos oss. Her starter dagen som regel i 6-tida, så det er bare å komme seg i seng :D
    Ha en herlig lørdag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det hører til med sjeldenhetene her også, heldigvis og jeg har fått tall igjen litt søvn iløpet av dagen :)

      Slett
  3. Hei :)
    Så fint hos deg!

    Takk for fine or frå deg <3

    Ynskjer deg ei god helg!

    SvarSlett
  4. NYDLIGE BILDER
    FRA DIN VAKKRE HEIM
    SOL HER OGSÅ
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Herlig med sol!

      Slett
  5. Så fint du har det, luftig og lett, men koseligt!! Akkurat som jeg liker det.... fin blogg har du og.. :)

    Ha en fin fin kveld videre :)
    God ny uke til deg!

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselige ord Diana :)

      Slett
  6. Ps, stikk gjerne innom give awayen som er inne hos meg nå... lexington stjerne... tror den hadde passet fint i hjemet ditt :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag