21.03.2013

Baking til dåp

Navnefesten blir holdt første helgen etter påske, og jeg er ferdig med det meste av forberedelser. 
Vi overtar lokalet noen dager før og jeg gleder meg så utrolig mye til å komme dit og stelle istand til fest. 
Handlelisten skal skrives ferdig før påskeferien slik at bare pynting og baking gjenstår den siste uken.
Siden jeg elsker å bake ser jeg på denne dagen som en perfektanledning til å prøve en del nye oppskrifter jeg har siklet på en stund. Håper de faller i smak hos gjestene også. 
Problemet er bare å sortere ut hva jeg skal prioritere for det bør bli oppspist og skal helst ikke ta så mye av tiden jeg har til rådighet
1 Franske Makroner // 2. Cakepops// 3. Chocolatechip Cookie Dough Brownies// 4. Oreokake med rosemønster // 5 Sjokoladekake med MMF // 6. Red Velvet Cupcakes
De fleste oppskriftene er hentet fra Passion4baking og jeg gleder meg til å prøve!
post signature

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk. Gleder meg til å høre hvordan det ble. Baksten var jo bare helt amazing. Lykke til:)

    SvarSlett
  2. det er jo såå mye godt å lage! og du er jo kanon flink:)
    tror jeg ivertfall ville hatt en stor kake med mmf :)
    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Så gøy å prøve ut nye oppskrifter! Masse lykke til og GOD PÅSKE!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag